Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet kan jeg anbefale. Fine rom, god frokost, all inclusive hvis man foretrekker det. Veldig koselig personale. Alt fra resepsjon, til frokost verter, bartendere og vaske damer. Smil, og de vil ditt beste. 5 min til stranden, med godt utvalg med solsenger. Hvis jeg skal si noe som er minus, så er det at det er litt lytt mellom rommene. Syns dette hotellet fortjener mere en 3 +. Moderne og fint. Og 10 til 15 minutter så er du i byen, eller gamlebyen. Vi hadde det veldig bra her

Takk, Aina Nordli Ø
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Dear Aina Nordli Ø,
We thank you for your amazing review concerning your stay in Smartline Semiramis City Hotel .
It is our duty to offer our best services to our valued guests .
Looking forward to welcome you again in the near future .

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Bra hotell med gode senger og fint bad. Betjeningen er hjelpsom og hyggelig. Renholdet er bra. Anbefaler å bestille rom med havutsikt. Frokosten er god med kokker som stekte pannekaker, omelett og egg/bacon. Savnet ferskpresset juice. Heisene var veldig veldig trange.

Takk, Lisrik
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Dear Lisrik,
Thank you for your review and we hope to welcome you again in the near future.

Anmeldt 8. juli 2018

Jeg dro hit alene i juni 2018. Jeg har vært mange ganger før på øya, men dette var første gang jeg bodde på dette hotellet. Jeg så på kartet før jeg bestilte ferien at beliggenheten er bra. Det var viktig for meg at hotellet ikke lå midt oppe i den bråkete "Bar-gata". Det er kort vei ned til blåsestranda, som jeg liker nettopp på grunn av vinden som føles svalende. Og en rask gangvei til Mandraki-havnen og Gamlebyen. I tillegg så er det ikke så langt å gå til Elli Beach, som regnes for å være hovedstranden i byen, med et stupetårn ute i vannet.

Hotellet er fint, med god standard. Rommet var bra, med alt det jeg trengte. Rommet var dog litt trangt, så det var nok ikke beregnet på mer enn maksimalt et par som reiser sammen. Men for meg gjorde det ingenting. Regner med at hotellet også har større rom. Jeg hadde utsikt mot blåsestranden. Det var fint, og man kunne se solnedgangen med en drink på balkongen. Herlig start på kvelden!

Det var frokostbuffe på hotellet og den var meget god, med et fint utvalg. Og det var hyggelige hotellpersonale i buffe-restauranten. Hyggelige ansatte i resepsjonen og i baren også, bare for å ha sagt det. Det er et pluss, som bidro til et flott opphold der.

Hotellet har et svømmebasseng. Det er ganske lite, men uansett er det er bra at det er basseng der. Jeg badet der kun på kveldene, etter å ha vært på en strand på dagtid. Det var deilig å ta en siste dukkert på kvelden før jeg gikk opp på rommet for å gjøre meg klar til kvelden.

Noen av kveldene var det musikalsk underholdning på hotellet. Da var det koselig å nyte en god drink på terrassen, før jeg gikk videre i Rhodos by, og spesielt i Gamlebyen. Det er virkelig et "must" når man er på denne fine øya.

For meg så føles det som at Semiramis er best egnet for voksne personer, og ikke for de som reiser med yngre barn. Så konklusjonen for meg er at dette er et fint hotell som trygt kan anbefales voksne turister, som setter pris på et hotell med god standard i rolige omgivelser.

Romtips: Jeg anbefaler rom med havutsikt, da kan man se solnedgangen
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Haakon666
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Dear Håkon K,
Thank you for the detailed review .
We are very glad to know that you had a memorable stay with us and we are looking forward to welcome you again in the near future .
Best regards
Smartline Semiramis City Hotel Team .

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ligger perfekt til med tanke på kort vei til stranden og byen. Det er noe stein og kan være litt vanskelig å komme seg i vannet, men noen strandsandaler så er dette glemt. Fordelen med denne stranden er at det lufter godt og kan være litt bølger. For de som liker dette.
Alle ansatte er veldig hyggelige, frokosten er kjempebra med mye valg.
Alle på hotellet er veldig blide og hjelpsomme.
Dette er faktisk noe av det bedre hotellet jeg har bodd på, med tanke på helheten.
Hvis jeg må sette fingeren på noe for å gi ett tips på forbedring:
1: det kan «våtvaskes» rom litt oftere (rommene var rene, men man merket at sanden fra gårsdagen kunne ligge igjen)
2: hvite stoler på verandaen med «mønstrete hull» var ikke behagelige å sitte på over tid.
Ellers har oppholdet vært veldig bra og vil nok en gang si, dette er noe av det bedre jeg har bodd på.

Takk, WFrode
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Dear WFrode,
Thank you for the detailed and perfect review .
It is very important to know that our efforts are recognized by our valued guests .
We will be very glad if we give us the opportunity to host you again in Smartline Semiramis City Hotel .

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Bodde på Semiramis med 2 venninner i 2 uker. Vi var veldig fornøyd. Rommene var fine og moderne, men vi hadde ikkje dusjforheng, så det kom svært mye vann på gulvet når vi dusjet.

Frokosten var veldig god, og det var mye variert å spise og drikke. Personalet på hotellet var utrolig hyggelige, og vi følte oss alltid velkommen. Nattevaktene var utrolig hjelpsomme, og dersom vi skulle ut på natten ble vi fulgt et stykke slik at vi ikke skulle føle oss utrygge. Den ene natten måtte jeg ut alene, og da kjørte nattevakten meg dit jeg skulle.

Internettet var utrolig bra, og vi hadde aldri problemer med det. Hotellet ligger i et rolig område, men det var allikevel ikke langt til restauranter, barer og nattklubber.

Kommer definitivt til å vurdere dette hotellet igjen dersom jeg skal tilbake til Rhodos.

Takk for et fint opphold!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Brit H
Irene P, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Smartline Semiramis City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear Brit H
What a wonderful review to read! Thank you very much for this detailed summary of your stay in our hotel.
It is very important for us to read positive reviews like yours.
Hope to welcome you again soon for a memorable stay .