“Perfekt kjøtt og perfect vin”
Anmeldelse av El Toro Steak House

Kjøkken: Amerikansk, Bespisning, Fra middelhavsområdet
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2022 via mobile enheter

Perfect biff, god vin til maten var det også.

Peppersausen var spicy, men nydelig.

Det manglet dog grønnsaker til maten, det eneste tilbehøret var champinjong og stekte poteter. Potetene var gode, men når man ikke er glad i champinjong ble det litt stusselig med grønnsaker til.

Til tross for manglende grønnsaker var dette er super opplevelse på alle måter👍

Dato for besøk: august 2022
Takk, Gladmat1

2024 av 1 558 anmeldelser

Anmeldt 16. august 2022 via mobile enheter

Vi var 4 familier, 12 personer, som tok turen til El Toro ifm. feiring av en bursdag. Vi hadde forhåndsbestilt og det var satt opp langbord til oss.
Jeg bestilte Sirloin steak, medium stekt, med Jack Daniels saus og bakt potet, og levering stod til terningkast 6. Biffen var stor, rundt 350g, og helt perfekt stekt. Kjøttet var smakfult og smeltet nærmest på tungen. Etter maten ble vi påspandert kake av restauranten. Dette var halvveis inn i ferien så noen dager senere, ved bassenget, ble El Toro nevnt igjen og hele gjengen slengte seg med på ny.
Vi booket bord og trappet opp på ny. Denne gang gikk jeg for Hanger Steak, medium stekt, med bernaise og potetmos...
Herremin for ett måltid! Sirloin steaken var nydelig, men dette var enda ett nivå opp. Og rikelig med mat. I tillegg gikk jeg for en dessert som jeg ikke husker navnet på, men det var sjokoladekrem, sjokolade kaffe krem, og en slags sjokoladepudding. Denne var også helt fantastisk.
Jeg har reist en del rundt i verden og prøvd mye forskjellig kjøtt og biff, og denne matopplevelsen er i alle fall på topp 3 listen min. El Toro anbefales på det sterkeste om man ønsker ett bedre kjøtt måltid.

Verdt å nevne:
*Det var ingen barnemeny, og man velger gjerne mellom kylling eller hamburger til barna, men merk at det er voksen meny. Burgeren var veldig god, men stor, så 2 barn på 10år og ned kan fint dele en burger.
*Kan ikke huske å ha funnet det på menyen men vi bestilte noen løkringer, og disse var ganske gode.
*Servicen og personalet var helt topp. De ordnet og styrte på for oss. Taxi fikser de også når det er tid for å ta kveld.

Dato for besøk: august 2022
Takk, StiHau
Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Hadde en veldig god opplevelse her!
Deilig, perfekt stekt tomahawkbiff med nydelig saus og asparges. Servitørene hadde god kunnskap og var veldig imøtekommende. Anbefaler dette stedet på det varmeste hvis du ønsker kvalitetskjøtt.
Litt mer formelt og pent sted.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, vibeke_ev
Anmeldt 4. juli 2022 via mobile enheter

Tripadvisor viste oss vei til denne perlen av en restaurant i Rhodos By, fantastisk Biff i mange varianter, nydelig tilbehør og magisk god gresk rødvin, tallerknene ville vi tatt med oss hjem, så lekre var de) Vi ble tatt godt i mot, et følge på 8 pers, nydelig personale, med god kunnskap, så om du lurer på hvor du skal spise på Rhodos, reis til El Toro Steakhouse ✔️

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Opedal
Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Andre gangen her. Denne gang med voksne og barn. Vi hadde god biff som ble anbefalt. Hyggelig og serviceinnstilt personal😃🤩

Dato for besøk: juni 2022
Takk, Lena J

Reisende som så på El Toro Steak House, så også på

Rhodos, Dodekanesane

Har du vært i El Toro Steak House? Del dine erfaringer!