Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Vi kom tilbake i år som i fjor. Samme tid og samme hotell. I år hadde vi booket halvpensjon, noe som gjorde at vi spiste på hotellet både til frokost og middag. Mye folk, men god service og god mat. Bodde i 4.etg med nydelig utsikt.
Og vi kommer nok tilbake neste år også

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, 357marito
Anmeldt 11. juli 2017

Vi var en uke på dette deilige hotellet. Sjøutsikt anbefales. Inclusive restauranten er en av de bedre jeg har opplevet på mine mange reiser. Det aller beste var betjeningen i inclusive restauranten! Bravo! A la carte restaurantene var også flotte. Kort vei til Rhodos by, både den gamle og den nye delen. På denne siden av øya er det som regel en bris som hjelper godt når det er varmt. Stort nok område til at alle får senger, utrolig deilig å slippe det håndkle maset.
Betjeningen i resepsjonen var noe arrogante, noe som ikke hører hjemme på et 5 stjerners hotell, men det var lite å bry seg om. Takk for en deilig ferie, vi kommer tilbake! Vennlig hilsen Bente Brunland

Romtips: velg rom med sjøutsikt og gjerne i en høy etasje
Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bentebrunland
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

For de som liker store hotellet med veldig mye folk!
Store rom, romslig balkong med utsikt og gode senger. Du ser at hotellet ikke er helt nytt på rommene, men rent.
Restaurantene serverte meget god mat, men utvalget kunne vært bedre. Jeg gikk litt lei i løpet av to uker, selv med 6 kvelder andre steder.
Store og mange basseng. Bassenget oppe ved frokostrestautanten passet for voksne uten barn. Mye mindre støy enn nede. Stranden som hørte til hotellet bøy på en behagelig opplevelse med mye vind, servering ved solsengene og god plass i mellom sengene.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, christina_skansen
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Det Trodde jeg.
Siden man ikke kan komme inn på booking.com Sine sider fra Tyrkia siden der jeg har leilighet , pg Tyrkia og booking.com ligger i rettslig sak - fikk jeg min mann til booke hotel fra norge via booking.com - og ga besked finne lite koselig hotell i Rhodos by! Her gjorde min mann tabbe hotellet lå langt utenfor. Vi hadde gitt beskjed at ville betale kontant ved ankomst, men hotellet trakk fullt beløp fra konto likevel- eller trakk beløpet når de kjønte jeg ønsket bytte hotell. Jeg prøve Kanselere hotellet med en gang jeg kom frem tidlig om morgenen da jeg fant ut tabben men det var plent umulig!
Resepsjonen holdt meg for narr i 3 timer og denne tiden satt jeg i resepjonen ventet / tlf frem og tilbake med booking der de prøvde alt de kunne for hjelpe! Hotellet / respjonsmannager løy og sa det var booking. com som laget/ var problemet og at det var pg de at vi ikke ville kanselere rommene! Det var ren løgn!!!!
Dette ble avslørt da jeg ga tlf med Kundeservice fra booking.com til resepsjons manager som var meget uhøvlig , vrang og lite sammarbeids villig.

Jeg prøvde med kunne bli på hotellet en dag og kanselerede 3 neste dagene. (Hadde bestilt rom m/ frokost. ) men hotellet viste ingen ønske om hjelpe eller møte på halv veien. Har aldri opplevd maken til mindre serviceminded og bedriten oppførsel fra noe hotell sin side og jeg farter mye. Skulle jo tro et hotell ikke vil holde på gjester som ikke ønsker bli på hotellet og spør pent om få kanselere!
Så da sitter vi stuck her i 4 dager og jeg koker av sinne. Ferien ødelagt for min del
Elendig resepjonsarbeid.. utrolig uhøflig måte håndtere saken på. Helt utrolig at et slikt stort hotel viser så lite fleksibilitet og forståelse!

Skam på Sheraton Resort Hotel

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, HelleS_travel
MarkosTzamalis, General Manager på Sheraton Rhodes Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2017

Dear Helle S,

Thank you for your feedback.

We are always happy to amend bookings that are made directly with us. When there is an online travel agent involved then the procedure concerning any reservation changes is driven through the agent and this is also the case with your reservation. Furthermore, the terms and condition of each booking are verified upon the reservation and its confirmation. We are sorry for any misconceptions created.

We are deeply sorry that our hotel’s proximity to the city center did not meet your expectations. Our property combines both proximity to the airport and various Rhodes attractions, being just a 10 minutes drive from the city center. The Ixia area is the closest resort area to the city of Rhodes.

Furthermore, we are surprised and disappointed that all the actions taken on our behalf, failed to satisfy your discomfort, including a two categories upgrade of your reservation to a larger sea view room – that you finally agreed upon – and a proposal for partial refund of your non-refundable reservation.

In any case, we are really glad that you chose to stay with us, and we remain at your disposal for anything you may need over the rest of your holiday at the Sheraton Rhodes Resort.

Yours sincerely,

Markos E. Tzamalis
General Manager

Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Vi borde i 11 etage i en de Luxe Suite med hav utsikt .Fantastisk hotell med flere flotte basseng områder. Resturantene var helt glimrende .Full score til de ansatte som er svært hyggelige og serviceinnstilte. Meget rent og pent på hele område. Hotellet har gangavstand til stranden. Et av de beste hoteller i " syden" vi har bodd på

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Kjells445
MarkosTzamalis, General Manager på Sheraton Rhodes Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2016

Dear Kjells445,

Your warm review is highly appreciated.

We are happy to read that our facilities and services have made your stay unique. It is also our pleasure to read that in the Sheraton Rhodes Resort you have found the authentic and memorable holiday experiences you were looking for.

We would be glad to welcome you again in our property, for another “superb” island escape!

Yours Sincerely,

Markos E. Tzamalis