7 personer ser på dette hotellet
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Agoda.com
Fullt refunderbart før tir. 3. okt.
Expedia.comUSD 110
Trip.comUSD 75
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Frekkeste personalet som jobber her, aldri opplevd lignende. Treg og dårlig service. Dårlige rom iforhold til pris. Internettet funker ikke til å laste opp et bilde. Håpløst, anbefaler ingen å reise hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Lars R
hoteloperManager, Manager på Blue Sky City Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

We would like to thank you for your review.
The hotel staff of the Blue Sky City Beach Hotel is known for providing exceptional service to its guests, as the majority of our visitors have noted in their reviews so far.Therefore we are very surprised to receive your comment. Nevertheless,please do not hasitate to contact us and inform us about your experience.
We wish you many happy holidays in the future and we remain with kind regards.
The Hotel manager.

Anmeldt 25. mai 2018

Fine nyoppusede rom med gode senger,men savnet dobbelseng.(det var 2 enkle inntil hverandre). Stilig moderne bad.
Flinke, hjelpsomme og vennlig betjening, alltid blide og serviceminded people, :-)
Godt renhold overalt, diskre og hyggelig rengjoringspersonal.
Spa pa hotellet er veldig bra, flinke og hyggelige damer der.
Fint uteomrade med basseng og solstoler, eneste minus at sola kommer forst
etter kl.11-12 pga. skygge fra hotellbygget.

Romtips: City view can also be a view direct to other high flat buildings to see into the room
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, LivN47
Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

Har feriert på dette hotellet i ei veke. Greit hotell god reingjering. Kjempegod frokost. Koselig basseng bar. Hotellet bør sette en stopper for at du kan ta opp solsenger ved å legge fra deg handkleder. Få solsenger i forhold til antall rom. Litt veistøy. Praktisk beliggenhet i forhold til strand, by og gamleby.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, _smundu
Anmeldt 4. oktober 2013

Bra hotell. God frokost. Fem minutter å gå ned til stranden. Sentralt. Vennlig personale. Koselig bassengområde. Vi bodde på et hotellrom med havutsikt. Vi hadde også utsikt ut mot gaten, med endel trafikkstøy. Dette var selvsagt et minus, men totalt set, var vi førnøyd med oppholdet på dette hotellet.

Romtips: Be om ROM med havudsigt.
Dato for oppholdet: september 2013
1  Takk, Elisabeth A
Anmeldt 29. juni 2012

Beliggenheten er super!! Rett ved stranden, og ikke langt fra både restauranter og barer (var litt støy fra nattelivet om natten). Vi hadde bare frokost inkludert, og den var helt grei. Standarden på rommet var helt grei, ikke topp moderne, men helt greit. Hadde en fantastisk utsikt mot sjøen!! Rommet ble også vasket hver dag. Servicen var helt super, flinke og hjelpsomme ansatte. Vi kommer tilbake!!

Dato for oppholdet: juni 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
2  Takk, maaari00