Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Rodian Bar er en fantastisk bar å sitte i, ansatte er veldig hyggelig å veldig service innstilt, er til å anbefale. Hotellet er virkelig til å anbefale til alle, vi hadde all inclusive og vi var veldig for nøyd med utvalget av mat

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Alexander L
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Dette er ett hotell som virkelig har fortjent alle sine 5 stjerner. Fantastisk bra miljø, god mat og ett helt fantastisk alltid smilende og glad personale. Anbefaler alle å prøve dette hotellet det var virkelig verdt alle pengene

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, torsteinb684
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Var her med familien i 1 uke..bra plassering, rolig og hyggelig personale. Rommene ikke veldig freshe men ok. Vi hadde all inclusive og det var bra men som alltid blir det kjedelig i slutten av uken. Vi brukte spa avdelingen som var bra men med en spesiell rabatt struktur som skiftet mellom 20/25/30% gjennom uken, opp og ned og opp igjen? Reiser gjerne tilbake for en avslappende og rolig uke...digger voksenpoolen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 982larsa
Anmeldt 4. oktober 2015

Dette hotellet har en ypperlig beliggenhet. Det koster 10 euro å ta taxi til Rhodos by hvis en vil spise der, shoppe e.l. Nedenfor hotellet er det en strand som er god for voksne. Ikke spesielt barnevennlig. Bra med undergang slik at en ikke trenger å krysse veien. Gode solsenger og kjekk servitør hvis en ønsker noe å drikke. Bassengområdene er stor og gode, også her er det servitørerer en kan bestille drikke etc. fra. Rommet er bra med gode senger og fantastisk utsikt. Nydelig frokost med et veldig godt utvalg. Alle ansatte på hotellet er veldig hyggelig og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, annemargrethe
Anmeldt 13. juli 2014

Flott hotell. God service og nydelig frokost.
Rom med havutsikt og liggesenger på balkongen var herlig!
Amathus hadde en flott opparbeidet Strand .
Hvis man skulle savne noe måtte det være toalett. Det var kun inne på bassengområdet.
Koselige aktiviteter og servitører alle steder. Lekker poolbar i 11. Etg.
Vi hadde en deilig uke der i juli 2014.

Dato for oppholdet: juli 2014
2  Takk, 926M_e