Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er en super bar med mangen flotte ansatte. Dei er service innstilt og veldig posetive. Jeg stor koste meg så jeg vil anbefale amathus beach hotell og ikke minst baren i 11 etasje. Det er en veldig flott bar og fantastisk atmosfære i baren

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Alexander L
Sofia M, Director of Sales på Amathus Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Dear Alexander L,

Thank you for sharing your review on tripadvisor! we are very happy that you've enjoyed your time at Amathus Beach and we hope to welocme you again soon!

Warm regards,

Sofia Mailli

Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Tusen takk til Amathus Beach hotell på Rhodos. Nokk en gang har dere stått for en super fin ferie. Dette var 2 gangen vi reiste der til og den velkommsten som vi fikk der kann ikke beskrives med ord. Det var rett og slett helt fantastisk. Kommer helt garantert til å reise der til igjen Dette hotellet og de ansatte somm jobber der er verdt alle sine 5 stjerner Og vill også få takke alle somm jobber i The Rodian bar i 11 etasje. Det finnes ikke en bedre plass når du har lysst på noe kaldt,eller varmt å drikke. Alltid smilende og hyggelige mennesker der.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Torstein B

Dear Torstein B,

Thank you so much for sharing such a glowing review about your recent stay with us on tripadvisor. We are delighted to read that we made your stay special and it will be a pleasure to welcome you again next summer!!

Warm regards,

Sofia Mailli

Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Rodian Bar er en fantastisk bar å sitte i, ansatte er veldig hyggelig å veldig service innstilt, er til å anbefale. Hotellet er virkelig til å anbefale til alle, vi hadde all inclusive og vi var veldig for nøyd med utvalget av mat

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Alexander L
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Dette er ett hotell som virkelig har fortjent alle sine 5 stjerner. Fantastisk bra miljø, god mat og ett helt fantastisk alltid smilende og glad personale. Anbefaler alle å prøve dette hotellet det var virkelig verdt alle pengene

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Torstein B
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Var her med familien i 1 uke..bra plassering, rolig og hyggelig personale. Rommene ikke veldig freshe men ok. Vi hadde all inclusive og det var bra men som alltid blir det kjedelig i slutten av uken. Vi brukte spa avdelingen som var bra men med en spesiell rabatt struktur som skiftet mellom 20/25/30% gjennom uken, opp og ned og opp igjen? Reiser gjerne tilbake for en avslappende og rolig uke...digger voksenpoolen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Lars A