Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Etter gjentatte besøk er dette absolutt favoritt-feriestedet vårt. Vi bruker å bo i en suite med eget basseng. Rommene er store og fine, men det absolutt beste ved hotellet er personalet. Hyggelig og vennlig fra begynnelse til slutten av oppholdet. Viser interesse for ditt ve og vel, ler sammen med deg når noe er morsomt og føler med deg når noe er trist. Det er ikke mulig å nevne navn, for da må man ramse opp alle som er ansatt.
Tilbake til rommet; som sagt store fine rom med gode senger, stilrent og moderne. God sittegruppe inne og gode stoler utendørs + solsenger. Det eneste som mangler er en glassplate som dekker en liten del av boblebadekaret og oppheng til dusjen.
Suitene har egen restaurant for frokost og middag. Middagen er en fem-retters meny, hvor du har noen valg og kan sette det sammen etter egen smak. Det er alltid et vegetarisk alternativ, noe som viser den moderne linje hotellet har lagt seg på.
Ixian Grand kan anbefales for alle som ønsker en avslappende voksenferie.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Mona E U
SENTIDO_Ixian_Grand, Γενικός Διευθυντής på Sentido Ixian Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Dear Guest,

On behalf of all the SENTIDO Ixian Grand & Ixian All Suites Team, I would like to thank you for choosing our hotel for your stay on our island, Rhodes. I would also like to express my appreciation for sharing your experience near us on TripAdvisor.

I am more than happy to read your positive comments about our staff members, the room and the facilities of our hotel and I am even more delighted to know that you have spent memorable vacations near us! I would also like to refer to your points about the bathroom. Our guest's opinion is really valuable for us and of course take into serious consideration your comments about it.

We really hope to have the chance to welcome you back in our hotel next time you decide to visit our island!

Warmest reagrds.

Anmeldt 11. september 2017

Rommene er store og fine. Betjeningen er særdeles hyggelig og hjelpsom. Maten er av topp klasse med noe for en hver smak. Bassengområdet er stort og vakkert, og stranden er fin og bare ett steinkast fra hotellet. Det er rent og ryddig overalt.
Anbefaler manikyr og pedikyr av verdens beste Sofia Pahou som gir behandling av topp kvalitet.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, lisbeth662017

Dear Guest,

On behalf of all our SENTIDO Ixian Grand Team, I would like to thank you for staying in our hotel, SENTIDO Ixian Grand and for the time you have devoted leaving your feedback on TripAdvisor.

It was a pleasure to read that you were satisfied with the quality and variaty of the food offered in our restaurants as well as our hotel's location and facilities. I am also more than happy to know that we have met your expectations and that you had relaxing vacation in our hotel.

It would be our pleasure if we have the chance to welcome you back in SENTIDO Ixian Grand hotel in the near future.

Warmest regards.

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi har tilbrakt en uke her første uken i juli 2017 med all inclusive. God mat, og fri bar- som er et stort pluss. Deilig poolområde, men anbefaler badesko om man skal bade i havet.

Tre ting å utsette (da dette var en dyr ferie og forventningene desto høyere): mørke hotellrom og bad (moderne er bra, men ser såvidt seg selv i speilet...), menn må ha langbukser til middag (står lite info om dette), og sist- som gjør at jeg ikke kommer tilbake hit: altfor lite solsenger og parasoller. Er du ikke oppe og hopper til 08.00-sharp på ferie; glem det! Står det ikke er lov å holde av senger mer enn en time, men her holder folk av fra tidlig av. Siste dagen opplevde jeg at noen hadde tatt min solseng etter å ha holdt den av i drøye 40 min (mens jeg spiste frokost). Personalet var lite behjelpelig med å finne ny seng... tydelig sånt som skjer hele tiden. Tips til hotellet: 2 solsenger + 1 parasoll i lik mengde som antall rom.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, CamillaSophieSearis
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Dette hotell ble bestilt hos Ving og var et all inclusive Hotel for voksne over 16 år.
Hotellet er flott og fortjener 4*
2 store svømmebasseng også ett innendørs, men bare for dem som fikk spabehandling; litt skuffende
Service upåklagelig, buffetmaten ble vi trøtt av etter en uke, men det var noe for alle.
Men vi velger ikke dette stedet en annen gang, hotellet ligger ved Ixian men det er kun en meget trafikkert gate med spisesteder og salg av typiske turist ting
Ca 15 min med buss €2,30 eller taxi €14

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, jorunnlov
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Vi bestilte en 8 dagers tur med Vingreiser - alle inclusive. Hotellet tilbyr også overnatting uten måltid eller varianter av måltid. Vår klare anbefaling er å velge ALL inclusive om du reiser hit. Basseng og strandområde er veldig bra. Service og betjening er upåklagelig og en er godt ivaretatt. Her er eget treningsrom og muligheter for å leie sykkel. Det beste for oss godt voksne er 16 års aldersgrense og ingen småbarn. Perfekt sted for venner og par evt familier med store barn.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, yngvard
SENTIDO_Ixian_Grand, General Manager på Sentido Ixian Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2016

Dear Yngvar D,

Thank you for taking the time to review our hotel online. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay in SENTIDO Ixian Grand. Your opinion is of great importance to us in order to improve our hotel, to meet the standards of our guests.

We would love to accommodate you back in SENTIDO Ixian Grand in the near future. Should you require any help from our side, please do not hesitate to contact us.

Best regards