“Veldig bra mat. Etter en forferdelig”
Anmeldelse av Koozina

Koozina
Vurdert som nr. 14 av 512 Restauranter i Rodos by
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat. Etter en forferdelig bomtur i gamlebyen er vi veldig glade for at vi tok turen innom her.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 666erlingm

Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Et koselig sted med fantastisk mat. Det absolutt beste vi har spist i løpet av vårt ukesopphold. Vennlig betjening. Litt stive priser, men så snart maten kommer skjønner dere hvorfor.

Takk, Henrik L
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

Maten var veldig god. Vi kjøpte en fiskerett og anderett. Veldig fornøyde begge to. De ansatte tok oss veldig godt imot. Hele opplevelsen var utmerket

Takk, ThomasS3489
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Koozina er en av de restaurantene som hele tiden fornyer og forbedrer sin meny. Blir alltid positivt overrasket. Og nå har de fått et nytt godt gresk øl.
Anbefales hvert år.

Takk, Fantasisk
koozinarhodes, Ιδιοκτήτης på Koozina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2019

thank you to visit ours resturant we hope to see you soon..

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis på denne perlen av en restaurant.
Kelneren var utrolig dyktig og ga oss utmerket service.
Vi spiste to forretter og to hovedretter med en flaske anbefalt vin til.
Dessert på huset.
Kan ikke annet si enn at dette var fulltreffer. Tusen takk!

Takk, KristinH2107

Reisende som så på Koozina, så også på

Har du vært i Koozina? Del dine erfaringer!