“Lunsj av de beste”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi var her og spiste lunsj for tre år siden og var kjempefornøyde. Tok derfor en gyros med kylling her første dagen vår på Rhodos i år og synes det var en av de bedre gyros vi har spist.I dag hadde vi falafel - helt vanvittig på smak. Servicen er god,råvarene ferske og de har en egen hot sauce som ikke er så veldig hot men som smaker utsøkt som man får ved siden av retten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, W5904ANcharlottel

Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

George og Maria gjør besøket ekstra koselig. Restauranten ligger i en rolig gate med hyggelige små butikker. Maten var veldig god så vi var tilbake etter et par dager
Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Heidi0707
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra mat, billig og ikke minst hyggelig betjening. Her får du ekte hjemmelaget gresk mat som smaker helt fantastisk

Dato for besøk: juli 2019
Takk, D1762MRsebastianw
Anmeldt 28. juni 2019

Liker egentlig å variere spisesteder, men maten her var så god og «hjemmelaget» at vi valgte å spise lunsj der 4 av 6 dager. Den drives av et ektepar. De var hyggelige og servicen var god. Betjeningen var svært effektive og hyggelige. Svært rimelige priser på maten. Alle tiders.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Karianne S
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Herlig vegetarmat i trivelige lokaler med hyggelig vertskap. Familiedrevet restaurant med godt utvalg, spesielt i vegetarretter. Vi spiste vegetartallerken. Velsmakende og variert. Restauranten ligger i en rolig og koselig gågate. Anbefaler et besøk eller helst flere.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, evah699

Reisende som så på George & Maria Art of Falafel, så også på

Har du vært i George & Maria Art of Falafel? Del dine erfaringer!