“Ouzo”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020

Veldig trivelig plass, veldig god mat, vært her mange ganger, ofte bare for en liten kveldssnack og noen drinker og prate med venner, men Ogfor å spise store middag med familien.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 772eirinb

Anmeldt 16. august 2019

Bestilte 5 foretter da vi ville smake på mest mulig. Alt smakte veldig godt. Veldig god service og hyggelig plass.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Randi B
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Kom en gruppe på 10 stk, ble tatt vel i mot. God service, godt utvalg på menyen, maten kom fort selv om vi var mange og restauranten var nesten full. Veldig god glutenfri pizza, andre dagen vi spiser her og kunne velge andre matretter i menyen å likevel kunne de gjøre d glutenfritt - rettere sagt, de vet hva de styrer med.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, marengarvik
Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Vi kjøpte Kleptiko en Gresk rett. Den var fantastisk god. Personalet var hyggelig og imøtekommende. Vi var veldig fornøyd. Vi kommer til å gå der senere også. Kan anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Odddah
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Hadde pitabrød med ost - gyros med pork og salami pizza - det var nydelig :-) den beste gyrosen jeg har fått på Rhodos!! Vi skal garantert tilbake

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 762kristines

Reisende som så på Mia Alli Istoria, så også på

Har du vært i Mia Alli Istoria? Del dine erfaringer!