“Trivelig restaurant med god mat”
Anmeldelse av Zum Zum Restaurant

Zum Zum Restaurant
Vurdert som nr. 53 av 503 Restauranter i Rodos by
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste etter anbefaling en gresk tradisjonsrett (gryterett) som heter Punghi. Aldeles nydelig. Hyggelig svensk betjening og flott service.

Takk, gunnbj_rnl

Anmeldt 7. oktober 2018

Zum Zum er en plass vi trives. God mat og god service.
Fin atmosfære og alltid trivelig betjening

Takk, RuneA242
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Hyggelig betjening. Snakker skandinavisk. Passe med venting på maten. Savna mer utvalg i dessertmenyen.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Ole Marius P
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Har vært her i mange år. Vi føler oss alltid velkommen, personalet er profesjonelle samtidig som de er naturlig hyggelige, trivelig for nordmenn er det jo også at to av servitørene snakker norsk/ svensk.Alle rettene vi har bestilt har smakt utmerket til god pris.

Dato for besøk: september 2017
Takk, kristianeb2015
Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Anbefaler alle som tar turen til å ta en tur innom zumzum for å oppleve god mat, og veldig hyggelig betjening!

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Inge L

Reisende som så på Zum Zum Restaurant, så også på

Har du vært i Zum Zum Restaurant? Del dine erfaringer!