“Beste resraurant”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021

Veldig koselig og fin restaurant. Veldig god mat og betjeningen er veldig serviceinnstilte og hyggelige.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ulvemor

Anmeldt 23. august 2019

Meget god mat, topp service, annbefalesgod atmosfære, trivelig betjening, språkkyndige kellnere

Dato for besøk: august 2019
Takk, Niccus
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant meg god mat og drikke til en billig penge. Er man i Rhodos by bør man gå innom for en matbit. Veldig hyggelig servitører der

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Jarl M
Anmeldt 24. januar 2019

Jeg har reist til Rhodos siden 1987. Totalt har jeg vært der over 60 ganger. Under mine opphold må jeg alltid har flere måltid på ZumZum. Maten er helt utmerket. Det er noen fantastisk gode og flinke mennesker som jobber der.

Takk, Cosmopolitan296883
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste etter anbefaling en gresk tradisjonsrett (gryterett) som heter Punghi. Aldeles nydelig. Hyggelig svensk betjening og flott service.

Takk, gunnbj_rnl

Reisende som så på Zum Zum Restaurant, så også på

Har du vært i Zum Zum Restaurant? Del dine erfaringer!