Åpen i dag: 08:00 - 14:00, 15:00 - 20:00

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Waterhoppers Diving School på
fra kr 797,69
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Det var kjempe gøy det som jobbet det var så snille og hjelpsomme,du kunne snorkle,dykke eller bare sitte på, helt fantastisk opplevelse

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, annaelisem
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Godt opplegg med avhenting på hotell, båttur med dykking og snorkling og retur til hotell.
Godt organisert om års i båten, dette var iallefall nødvendig da båten virker litt liten til antall gjester. men dette veies mer enn godt opp med presisjon og dyktige mannskap, og flinke instruktører. Kona koset seg med soling på øvre dekk og snorkling. Ungdommene på 14 og 17 gjennomførte sitt første dykk. Jeg dykket med andre sertifiserte dykkere. Opplegg og løsninger for alle ønsker. Vi valgte å ta 2 dykk, 2 dykk sammen med barna.
Ta med egen mat om du har spesielle preferanser.
Anbefales.. Ok pris totalt sett.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, harnejac
Anmeldt 10. august 2018

Jeg hadde med meg min sønn på 10 år og både han og jeg dykket to ganger på en tur. Det var helt fantastisk, vi fikk super opfølging og forklaring og følte oss trygge hele tiden. Herlig å oppleve verden under vann!!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, VeronicaS3187
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse. Ble hentet av buss på hotellet på morgenen, og kjørt til havnen. Det ble litt venting før vi fikk reist. Vi ble delt inn i grupper og fikk ca tidspunkt for når vi skulle dykke. Det var fem instruktører på seks dykkere, og alle var veldig flinke. Man fikk tid til å bli trygg med utstyret i vannet før selve dykket. Veldig bra. Skulle gitt fem stjerner hadde det ikke vært for at det ikke fantes noen vegetariske eller veganske alternativer til lunsj i kafeteriaen. Det var også litt vel mange folk etter min smak. Alt i alt en super dag, kan virkelig anbefales. NB ta med egen lunsj hvis du har spesielle preferanser. Guidende var helt supre (spesielt det hollandske paret).

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, 762sinan
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi var med på båten med tre barn, ikke noe problem å ha med en trille til minstemann. Dykkingen føltes trygg selv om ingen av oss hadde prøvd før. To av barna på 10 og 12 år dykket og var helt i ekstase etterpå. 10-åringen fikk en egen instruktør med seg under hele dykket. Flott opplegg. Fantastisk plass for å snorkle etter dykkingen. Anbefales på det sterkeste! Takk for opplevelsen Mike & co.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Oldren