“God gresk mat”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Når vi er i Hellas er det gresk mat som gjelder og dette er stedet for de som liker gresk mat. Bestilte stifado og ble ikke skuffet, ble slik vi forventer en stifado. Har forsøkt mange av disse etter 25 år med Hellas reiser. Hyggelig vertskap og greie lokaler om noe gatestøy forstyrret innimellom. Kan anbefales!!

Dato for besøk: april 2017
2  Takk, Knut H

Anmeldt 19. august 2016 via mobile enheter

Vi bestilte en haug med forretter slik seg hør og bør på en meze restaurant.
Vi var veldig fornøyd med maten vi fikk. Kelnerene virket veldig fornøyd med måte vi bestilte på. Da fikk vi masse smaker på bordet sa han og smilte.
Det meste var godt.
Vi bestilte fritert kjøtt og hvitløksfylte champingonger som ikke falt helt i smak.
Men fortsatt full pott fra oss :)
Ser flere har nevnt feta med honning og sesamfrø.
Selv fruen som ikke liker feta ost digget dette. Osteballene var også veldig gode.
Vi skal tilbake. Dette er den nærmeste restuaranten til Miramare Sunprime. 50 meter til høyre når du går ut av resepsjonen.

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, Thomas J
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Vi bestilte forskjellige småretter som falt veldig i smak! Brød og tzatziki, osteballer, fylte sopp, gratinerte poteter, kjøttboller og kikertboller. Alt var veldig godt på smak, anbefaler dette! Helt greie priser, kjempehyggelig personale, og deilig bris i varmen.

2  Takk, Vilde P
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Kjedelig mat. Rangering på Tripadvisor tilsvarer ikke kvalitet. Vi var tre stykker. Alle bestilte tradisjonelle, greske retter, men ble veldig skuffet. Vi har spist flere andre steder med lavere rangering hvor maten smakte mye bedre

Takk, EldarOslo
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Veldig missfornøyde med scampien... Lite smak det virket som om den ikkje var fersk. Klarte kun å spise 1 av 5 scampier. Så her skal vi ikkje i gjenn

Takk, monsen91

Reisende som så på Sirtaki, så også på

Har du vært i Sirtaki? Del dine erfaringer!