Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell med flott beliggenhet. Utrolig hyggelig personale. Rent og pent leilighets hotell.
Vi reiser her hvert år
Utsikten mot sjøen er balsam for sjelen.
Kort vei til Gamlebyen og alle fasiliteter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, evyelins
Anmeldt 28. januar 2018

Fint og reint hotell. Stort minus med knallharde senger.
Bra utval i minimarkedet på hotellet, finn det du treng, God service både der og i baren. I baren sel dei knallgode smoothiar.
Minus ved bassenget er at kjem du litt utpå dagen er sjansen for å få solseng med parasoll svært liten. Flott basseng og området rundt.
Vil absolutt anbefale hotellet. Ca 5 minutt å gå til gamlebyen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, 111anitan
Anmeldt 26. september 2016 via mobile enheter

Vi hadde noen flotte dager på dette hotellet, med frokost.
Det som skaper et godt hotell er
de som jobber der, og her var de
virkelig servicemindet.
Resepsjonen var topp og på værelsene var det rent og skikkelig.
Det vi savnet, var håndklær til bruk
ved poolen. Det er også langt til badestrand, men godt med litt trim. Kort vei til Gamlebyen, med et stort utbud av restauranter, det som trekker ned er maset fra innkasterne.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, plajenra
Anmeldt 27. mai 2014

Flotte store leiligheter med og uten havutsikt. Liten butikk på hotellet og grei betjening. Liten vei til gamlebyen. Rent og pent og vi kommer tilbake år etter år. Spa og trening i et av nabobyggene. Liten strand nedenfor hotellet. En av dagene er det marked i gaten utenfor.

Romtips: Hvis du ikke bryr deg så mye om å ligge på stranden så er dette hotellet kjempeflott. Liten vei inn til de koselige spiseplassene inne i gamlebyen. Rommene med havutsikt ligger på skyggesider. Hjørnerommene har tre altaner.
Dato for oppholdet: juni 2013
1  Takk, Elsa W
Anmeldt 2. september 2013

helt greit hotel med ok beliggenhet i forhold til gamlebyen. Fine leiligheter, vi bodde på 2-romsleilighet og det var fin størresle på den for 2 personer. Sengene var derimot ikke noe gode å ligge på, så vi valgte heller å sove på stuen. Noen få dager etter at vi skjekket inn begynte det å komme sant ut av alle springene på rommet, dette det fikset forholdsvis fort ettersom det var mange rom med samme problemet, dagen etter gikk det ann å bruke vannet igjen. Vi var missfornøyde med at ikke vaskehjelpen/stuepikene ikke tok oppvasken. Vi har bodd på andre hotel med mindre stjærner og det har de fikset for oss. Dessuten var det sand på gulvene resten av oppholdet etter hendelsen med vannkranene. Bassengområdet var veldig fint og solsengene var gode å ligge på, selv om mange var ødelakte og ryggen ikke kune justeres ettersom. Resepsjonistene kunne godt tatt et smilekurs og prøvd å ikke være så overlegne. Men resten av de som jobbet der var veldig hyggelige og imøtekommende. Alt i alt et grei plass. Men tror ikke vi kommer til å bo her igjen dessverre.

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, Val M