“Utmerket”

El Greco Greek Restaurant
Vurdert som nr. 71 av 538 Restauranter i Rodos by
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og utrolig hyggelige servitører. Fikk også tips om andre ting vi burde prøve når vi var her, barer, strender osv.
Passer både familier, kjærester og venner.
Anbefales på det varmeste.
Stedet er 1 av 2 favoritteri denne gaten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trude W

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er stedet hvis du ønsker tradisjonell og god gresk mat. Vi spiste både gyros, stiffado og mixed grill, og alt smakte godt. Overkommelige priser og hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Gro-Anette S
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som delte en grill mix og en gresk tallerken, hver beregnet for 2 pers. Det var masse mat, og den smakte helt nydelig! Veldig smakfullt grillet kjøtt, deilig krydrede kjøttkaker/kjøttboller, fantastisk muossaka og andre ting. Mye for pengene. Hyggelig restaurant og hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Mette J
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Vi var her flere dager. Veldig god mat. Mye og store porsjoner. Spiste bla moussaka, gyros, biff, sverdfisk og mix grill og gresk. Veldig godt:) kommer igjen når vi er skikkelig sultne. Aircondition virket ikke, så trekker litt ned. Veldig hyggelig kelnere. Rask og effektiv servering! Live music noen kvelder ga ekstra god stemning!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, lisagS6092TF
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

God Cæsar salat. Kanskje litt mye dressing, men det er greit. Det som ikke var greit er når vi skal betale. Da velger kelneren automatisk(uten spørsmål) at jeg skal betale i NOK. Jeg sier jeg ønsker å betale i Euro, men han vil ikke gjøre om. Ble ingen driks i fra oss.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Kai Arne S

Reisende som så på El Greco Greek Restaurant, så også på

Har du vært i El Greco Greek Restaurant? Del dine erfaringer!