“Perfekt!”
Anmeldelse av Stavlos

Stavlos
Vurdert som nr. 80 av 560 Restauranter i Rodos by
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Perfekt burger,helt vanvittig saftig og de forskjellige ingrediensene ga en smaksopplevelse vi sjeldent har hatt på burgerfronten. Vi som par delte en burger,for den var ganske stor og vi fikk masse fries til. Servicen var helt unik - ingen mersalg og bare helt topp. Fikk også verdens beste brownie som dessert-på huset.

Dato for besøk: september 2019
Takk, W5904ANcharlottel

Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

God mat, god service. Anbefalt
Beef burgeren var fantastisk god, det var også kebaben til fruen og minsten var fornøyd med chipsen. Fine priser og magen ble full

Dato for besøk: mai 2019
Takk, stigs866
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Fikk lyst til å gå hit og spise siste kvelden vår på Rhodos etter å ha lest anmeldelser her på TripAdvisor.
Kelnerne virket stresset og sure, og tok seg ikke tid til å høre ordentlig etter når vi bestilte. Jeg hadde en del spørsmål om både mat og vin. Men før jeg hadde snakket ferdig hadde han tatt bestilling på det jeg hadde spørsmål om og forsvant. Vi spiste Stavlos steak. Et stort stykke grillet svinekotelett som var mere fett og bein enn kjøtt. Og vinen jeg hadde tenkt å stille noen spørsmål rundt var så søt at jeg ikke klarte å drikke den. Litt trist avslutning på en fantastisk ferie. Og den desidert dårligste matopplevelsen på Rhodos for vår del.

Takk, Kathrine S
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig bra mat! Vi spiste Spare Ribs, og den var tydelig langtidsstekt. Veldig god service, og sinnsykt kult lokalet. Tipp topp, tommel opp!

Takk, Sondre L
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Dette stedet er en perlen i et sentralt område. Maten er noe av det beste jeg har smakt her nede. Det eneste som trekker ned er effektiviteten på betjeningen som virket veldig stresset selv om det var lite besøk

Takk, tunlid

Har du vært i Stavlos? Del dine erfaringer!