“Veldig god pasta!”
Anmeldelse av Il Forno

Il Forno
Vurdert som nr. 112 av 560 Restauranter i Rodos by
Anmeldt 3 uker siden

Vi spiste her 2 ganger på en uke. Vi smakte både på pastaen og pizzaen her, og alt var veldig godt! Hyggelig service med veldig god mat! Anbefaler denne restauranten om du har lyst på italiensk mat en dag :)

Dato for besøk: september 2019
Takk, Julie W

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza og fant denne stedet på tripad., veldig positivt overrasket. Effektiv betjening, god matt og koselig atmosfære. Anbefaler på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2019
Takk, dagmaran78
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza denne kvelden og ble anbefalt denne restauranten av en av de som jobbet på en restaurant i nærheten som ikke kunne tilby det. Noe vi var veldig glad for at han gjorde. Kjempe god pizza. Bra atmosfære. Topp service. Alt var veldig bra denne kvelden

Dato for besøk: juli 2019
Takk, IdaMi
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er fantastisk, vi valgte fresh pasta.!
God steming, dette stede gir deg en fantastisk flott opplevelse! Anbefales

Takk, prebenk2015
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

En ren italiensk pizza restaurant. Ikke mye og skryte av. Bestilte bruschetta og den kom som en stor tykk brødskive grillet i kantene. Bestilte en pizza med skinke og pepperoni. Totalt smakløs. Kommer ikke igjen

Dato for besøk: august 2018
Takk, 179terjem

Har du vært i Il Forno? Del dine erfaringer!