“Glutenfri pizza og pasta! God kontroll på rutiner. Veldig god pizza!”

Fortuna Ristorante italiano
Vurdert som nr. 51 av 453 Restauranter i Rodos by
Anmeldt 3 september 2017 via mobile enheter

Denne restauranten er kjempeflink på glutenfritt! :) Anbefales et besøk! Den glutenfrie pizzaen var litt seig, men det gjor ikke så mye, for den smakte veldig godt!

Takk, Stine Waagsbø L
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 31 august 2017

Nydelig mat og veldig hyggelig betjening. Endte stadig tilbake dit. Anbefales på det varmeste. Kommer nok tilbake ved neste besøk på Rhodos.

Takk, Anne S
Anmeldt 26 august 2017 via mobile enheter

Meget god pizza! Anbefaler alle å prøve pizzaen speciale. Rimelige og greie priser, verdt hver en krone!

Takk, Marie V
Anmeldt 17 august 2017 via mobile enheter

Kjempe god Italiensk Glutenfri Pizza. Litt trekk for seig bunn spesielt mot midten Vi ble godt mottatt av hyggelig personale. Min datter spiste glutenfri fri penne bolognes som også falt i smak. Kone og veninnen til datter spiste vanlig pizza som også var kjempe god. Personale hadde full kontroll på gluten og renhold på steike plater og redskap

Takk, Per F
Anmeldt 10 august 2017 via mobile enheter

God mat og bra service. De hadde både glutenfri pizza og pasta. Godt utvalg av forskjellige retter :-)

1  Takk, annavest

Reisende som så på Fortuna Ristorante italiano, så også på

Har du vært i Fortuna Ristorante italiano? Del dine erfaringer!