“Pizzatime”

Casa Italia pizza & pasta restaurant
Vurdert som nr. 7 av 98 Restauranter i Ialyssos
Anmeldt 18 juli 2017 via mobile enheter

God italiensk pizza. Tynn bunn og god saus. Perfekt sommerpizza. God tomat mozerella salat til forrett.

1  Takk, Halludo
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27 juni 2017 via mobile enheter

Meget god italiensk mat, fantastisk pizza bakt i vedfyrt steinovn. Hyggelig personale som er meget serviceinnstilt. Koselig live musikk den kvelden vi besøkte stedet. Løp og kjøp.

Takk, Andreas Vatne L
Anmeldt 30 april 2017 via mobile enheter

God mat og super betjening. Bestilte pizza med skinke som anbefales. Fikk også en drink etter endt måltid

Takk, Erlend S
Anmeldt 9 oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to småbarnsfamilier som spiste middag her siste dagen i ferien, og vi var alle veldig fornøyde! Kjempegod mat og drikke, hyggelige servitører og et veldig fint lokale. Anbefales virkelig!

Takk, Therese S
Anmeldt 5 oktober 2016 via mobile enheter

Helt ok italiensk restaurant. Vi bestilte pizza, og fikk den servert raskt. Ble ikke skuffet, men heller ikke videre imponert. Fint og rent lokale.

Takk, Hege J

Reisende som så på Casa Italia pizza & pasta restaurant, så også på

Har du vært i Casa Italia pizza & pasta restaurant? Del dine erfaringer!