“Veldig bra - anbefales! ”

Casa Italia pizza & pasta restaurant
Vurdert som nr. 11 av 109 Restauranter i Ialyssos
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Spiste pizza på restauranten. Dette var klassisk italiensk pizza, slik den skal være.

Lokalet var innbydende, rent og pent - god atmosfære! Høflige, blide, serviceinnstilte og raske servitører.

For de som er ute etter italiensk pizza i Ialyssos, så anbefales dette stedet!

1  Takk, HMGridi

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

God italiensk pizza. Tynn bunn og god saus. Perfekt sommerpizza. God tomat mozerella salat til forrett.

1  Takk, Halludo
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Meget god italiensk mat, fantastisk pizza bakt i vedfyrt steinovn. Hyggelig personale som er meget serviceinnstilt. Koselig live musikk den kvelden vi besøkte stedet. Løp og kjøp.

Takk, Andreas Vatne L
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

God mat og super betjening. Bestilte pizza med skinke som anbefales. Fikk også en drink etter endt måltid

Takk, Erlend S
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to småbarnsfamilier som spiste middag her siste dagen i ferien, og vi var alle veldig fornøyde! Kjempegod mat og drikke, hyggelige servitører og et veldig fint lokale. Anbefales virkelig!

Takk, Therese S

Reisende som så på Casa Italia pizza & pasta restaurant, så også på

Har du vært i Casa Italia pizza & pasta restaurant? Del dine erfaringer!