TripAdvisor

Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019

Vil bare informere om at denne restauranten nå er nedlagt
Gikk forbi Cactus i år, og stedet var helt tomt og lukket.
Cactus var ett bra spisested

Dato for besøk: august 2019
Takk, Norunn30

Anmeldt 10. oktober 2017

I løpet av vår ferieuke, spiste vi her 4 ganger, prøvde forskjellige retter, alt like godt, tydelig at kokken trives i jobben sin, han hadde alltid litt spesiell pynt på tallerken, tomat formet som en rose er et eksempel. Kvalitet i alt som ble gjort. Kelner og fru eier tok i mot oss sørget for at vi hadde en flott kveld.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Ida Marie H
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Koslig familie drevert resturante, med god mat og drikke. Bestilte biff å den var rett og slett perfekt og med hjemmelaget peppersaus og husets rødvin falt etter min smak. Prisen var rimelig med tanke på kvaliteten på mat og drikke.

Dato for besøk: september 2017
Takk, goooril
Anmeldt 26. juli 2017

bestilte svin marinert i rødvin i 24 timer, fikk en hel haug av pølser og noen biter av svin, dette minnet meg mer om en pølser gryte. grønnsakene var OVER kokt og smakte ingen verdens ting, sønn min fikk en barne pizza den var god. service var god, den skal de ha men mat kan de ikke lage, anbelfales ikke!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Tim H
Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Når man har barn så er det ikke lett å finne en restaurant som oppfyller alle krav.
Men Cactus har alt! God & variert meny, nydelig mat, fantastisk betjening (familiedrevet), fine & rene lokaler, rimelige priser, og et lekeområde med et lite hoppeslott og klatrestativ. Barna stortrivdes, og det gjorde vi voksne også.
Vi spiste hovedsakelige bare gresk mat, og alt smakte fortreffelig.
Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, CamillaTNH

Reisende som så på Cactus Restaurant, så også på

Har du vært i Cactus Restaurant? Del dine erfaringer!