“Ikke vært å besøke”

Vurdert som nr. 80 av 112 Restauranter i Ialyssos
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2021

Maten, var forferdelig, kjøtt stykket var som å bite i et lær belte, overkokte grønnsaker. Kommer ikke tilbake hit.

Takk, patrickhL9559WI

Anmeldt 19. august 2021

Vi var 4 venner som spiste middag på la bonita. Maten kom innen 15 min og servicen var grei. Biffen vi bestilte var elendig. Den var tørr og tok en evighet og tygge igjennom. Grønnsakene var underkokte. De brukte ikke ekte frukt i frozen drinkene. Finnes så mye bedre steder og til enn denne restauranten.

Takk, Kisi1988
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

For en sulten ulv var dette det perfekte stedet. Mixed gril med mye godt kjøtt, pølser og knasende sprø salat. Enorme porsjoner!!
Greit utvalg på barnas meny.
Hyggelige servitører.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 258mortent
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, ypperlig service, hjemmekoselig, nok mat på tallerken! Kan varmt anbefales terningkast 6

Dato for besøk: juli 2019
Takk, annel292015
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Vi bestilte tre retter. Et grillspyd, biff og en barnemeny med pølse og fries. Jeg bestilte medium stekt og fikk en godt stekt biff av dårlig kvalitet, druknet i saus.
Grillspydet med svin var uten smak og tørt. Til rettene fikk man over kokte grønnsaker som smakte vann. Det eneste som var spiselig var fries.
Barnemenyen besto av det jeg mistenker var en microovn varmet pølse og fries. Den største smaks opplevelsen under måltidene.

Tilbakemelding ble gitt uten videre engasjement i å rette opp tragedien.

Så prisen. Normalt har et bra måltid på Ixia, ligget på 40 euro for to voksne og barn. Her klarte de å gi en regning på 60 euro. Ingen vin. En øl og to cola.

Tragisk, styr unna.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Henrik B

Reisende som så på La Bonita, så også på

Har du vært i La Bonita? Del dine erfaringer!