Anmeldt 16. oktober 2019

Vi fikk en bungalow rett ved havet og stranden. Virkelig bra! Den bestod av 2 rom med aircondition i begge, en stor terrasse med egne solstoler, spisebord og utesofa. Alt var velholdt og virket nytt. Stedet er en fredelig idyll kun 10 min med lokalbuss fra Rhodos by. Bassengområdet er stort og flott, men vi foretrakk å slappe av og bade rett utenfor bungalowen. Fint treningsrom. Resturanten var bra med nydelige uteplasser og riktig gode buffeter. Og på toppen av dette: alle ansatte var hjelpsomme, hyggelige og hele tiden på tilbudssiden. Anbefales!

Romtips: velg en bungalow med havutsikt ev med sk begrenset havutsikt.
Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, lroestad
Anmeldt 21. august 2019

Bodde på Sunprime Miramare Beach en uke i august 2019, og hadde et fint opphold her. Det positive med Miramare er at det er kort vei fra flyplassen ( 15 min med buss) til hotellet , men allikevel er ikke flystøyen et problem.
Det er også kort vei inn til Rhodos by, for de som ønsker å utforske den.
Hotellet har et flott bassengområde med grei tilgang på solsenger (solseng-mafiaen er også på Miramare) , butikk som selger godsaker, flott velutstyrt trenings-rom, tilbud om Yoga og andre aktiviteter for å holde vekt og samvittighet på et positivt nivå , og så er det ved stranden tilbud om leie av seilbrett .
Vi hadde all-inclusive og det var en helt grei erfaring.Ikke den mest omfattende buffeen jeg har sett, men det er nok variasjon til at de aller fleste vil finne noe de liker...hver dag.
Betjeningen er hyggelig, renholdet er godt og området rundt er velstelt.
Det som kan være negativt er at det er til tider en del støy fra veien som går like ved.
Det er heller ingen sandstrand, men en rullestein-strand, så egnet fottøy er å anbefale.
Avstandene på Miramare kan være store for personer som er dårlig til bens, men for alle andre er dette en fin mulighet for å få litt ekstra trim.
Anbefaler rom/leilighet med utsikt til sjø, både for utsikten sin del, men også for at du da unngår å havne nær veiene som binder området sammen ( noen leiligheter har terrasser som ligger helt i veien, og du blir sittende på "utstilling")
Alt i alt et flott hotell for voksne, med alt du trenger for en fin ferie.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Are V
Anmeldt 17. august 2019

Nydelig, sjarmerende å fint hotell. Bungalowen vi hadde var så fin! (nr 1031). Var som å gå i eventyr land hver dag. Å d var også veldig fint å spise frokost på terrassen til lyden av fuglekvitter. Vi valgte ikke all inclusive da vi hadde planer om å være en del utenfor hotellet, hvis ikke er all inclusive buffé'ene helt vanvittig bra! Moderne å fint treningsrom med tilbud om timer hadde de også. I tillegg til spa mulighet og stortsett alltid ledige solsenger. Vi kommer helt sikkert tilbake!!!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, eileen r
Anmeldt 29. juni 2019

Min mann og jeg (70+) var innom hotellet (bare kikket) for 2 år siden og fant da ut at her kunne vi tenke oss å feriere. I år passet det, og vi bestilte en 2-roms Prime Lounge Suite med terrasse og havutsikt. Vi fikk bare 1 uke, men her kunne vi tenkt oss å være i flere uker. Dette var helt topp! Litt dyrere enn de andre alternativene, men det var vel verdt det. Godt utstyrt leilighet med veldig gode senger. Herlig med egne solsenger på plenen rett utenfor - i tillegg til at vi kunne trekke oss inn i skyggen når vi følte behov for det. Havet var bare noen meter unna, men her har man behov for badesko. Ingen sandstrand, men det gjorde egentlig ingenting. Et stort og flott basseng var ikke langt unna. Herlig å kunne bade uten plaskende unger. Rent og pent overalt. Vi spiste kun frokost på hotellet, men der er rikelig med restauranter rett utenfor hotellområdet. Vi kommer definitivt tilbake.

Romtips: Velg 2-roms Prime Lounge Suite. Litt dyrere, men absolutt verdt det.
Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Simmen2013
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Vi tar en uke før hovedferien for å få varme og slappe av. Det ble en super ferie. Hotellet er bra med sportsøkter utover dagen, mye god mat, rolig koselig atmosfære og hyggelig betjening. Fine store leiligheter helt nede ved vannkanten. Vi anbefaler hotellet til alle

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, vbrokstad