Anmeldt 4. september 2019

Hyggelig hotell, hyggelig betjening. Vi bodde med flott utsikt over basseng og sjøen. Egne solsenger på stranda (som godt kunne vært gratis). Litt flystøy. God mat. Alt var veldig bra. Det eneste jeg har å sette fingeren på er internettet, som jeg til stadighet hadde vanskelig å komme inn på fra min laptop. Det fungerte fint fra telefon.
Jeg anbefaler gjerne dette hotellet videre.

Romtips: Rommet var flott, og hadde alt vi trengte.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Karisiri
NP301, Guest Relations Manager på Sun Beach Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for your very favorable review as well as for taking the time to post it on TripAdvisor. It is greatly appreciated by all of us here at Sun Beach Resort

Additionally we are very pleased to read that you found all aspects of our resort to be of high standards,namely the staff and the food. We would also like to mention that it is always rewarding to read such positive comments from our guests that have enjoyed the time they have spend in our hotel.

On behalf of the management and staff we would like to warmly thank you for the positive comments made and very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort next summer.

Best regards,

Anmeldt 1. september 2019

Jeg valgte dette hotellet på bakgrunn av nærhet til stranda, anmeldelser på tripadvisor og treningsrommet. Jeg var noe skeptisk da sengene ble beskrevet som steinharde, noe jeg ikke synes de var. Dessverre var putene elendige - men det er jo veldig subjektivt hva man foretrekker.

Renholdet var helt ok, verken mer eller mindre. AC'en fungerte supert på rommet jeg hadde. Rommene var ganske lydisolerte, bortsett fra for underholdningen som var hver kveld på Olympus-delen av hotellet - den klarte ikke dørene å holde ute.

Det er sykkelutleie på hotellet, 10 euro for en dag - syklene var helt greie, type bysykler.

Treningsrommet var en stor skuffelse - man kan like gjerne velge et hotell uten treningsrom - manualene gikk opp til 5kg, ellipsemaskinen var ødelagt. Av tredemøllene var det kun to som fungerte, og den ene av de to hadde et hull i midten under løpebåndet mens den andre bråkte noe helt vanvittig.

Det var flere gode restauranter i nærheten, samt en haug med supermarkeder. Det er bil-/ATV-/mopedutleie over alt.

Personellet på hotellet var for så vidt hyggelige nok, men de stresser ikke med å komme bort til skranken selv om det står folk der.

Romtips: Velg Helios om du kan - du slipper bråkete underholdning om kveldene og er nærmere stranda.
Takk, StiBa88
NP301, Guest Relations Manager på Sun Beach Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Dear guests,

Thank you for taking the time writing a review about your holiday experience here with us.

We are so glad to hear that you enjoyed all our facilities and services and that we managed to provide you such a memorable holiday.

Our target is to satisfy all our guests needs and to exceed guests expectations whenever possible.

Your positive feedback is our staffs reward and works as a great motivator.

Hope to welcome you back again in the near future.
Best Regards,

Anmeldt 21. august 2019

Vårt favoritt hotell. her har vi bodd mange ganger. Flott personale, gode senger, fantastisk reingjøring. Vi har aldri all inklusive. kort vei til både butikker og spisesteder. Litt kjedelig at baren på hotellet stenger kl.23.00 hver kveld. Vi kommer alltid tilbake.

Romtips: Fantastisk leilighet med havutsikt
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Vivi640
NP301, Guest Relations Manager på Sun Beach Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Thank you so much for you 5 star on Trip advisor

once again.
It is a reward to our staff to read that their efforts went a long way to enhancing your stay. We have passed your comments to all of the team as such comments work as a great motivator.

We will be looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Best regards

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Stort område, ryddig, miljøvennlig, godt utvalg av mat og restauranter, og bra bassengområder! Hyggelige ansatte også☺️ Det er hele tiden aktiviteter som passer alle eller områder for å gjøre ting på egenhånd, f.eks. fotballbane, tennisbane, volleyballbane, bordtennis osv..

Takk, mariatR2816IJ
NP301, Guest Relations Manager på Sun Beach Resort Complex, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Thank you so much for you 5 star on Trip advisor

Our target is to satisfy all our guests needs and to exceed expectations whenever possible. It was a great pleasure to know that our team in all departments have managed to create a truly nice holiday experience for you.

We will be looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Best regards

Anmeldt 9. august 2019

Var her i 7 dager, virket som ett veldig fint hotell når vi ankom. Men merket med engang at A/C’en ikke virket. Dag nr 2 var det enda over 25gr inne på rommet og på kvelden spurte vi de i resepsjonen om vi kunne få en vifte etter mye krangling og frem- og tilbake så fikk vi låne den 1 natt. Dag nr 3 var tempen kommet ned til 23.5gr men fikk ikke låne vifte igjen pga de hadde kun 1 og den var gitt ut. Ellers var det ett fint opphold, måtte tidlig ut for og finne en sol stol. Og stranden var ikke noe og skryte av, mye rulle stein og en del bølger. Greie drinker i hotell-baren og greie bartendere.

Takk, 147steffenbruras

Dear guest,

Thank you for taking the time writing a review on Trip-advisor.

We are always concerned to read that there were certain issues that caused some level of unhappiness during your stay with us and should like to apologize for any dissatisfaction felt.

All our guests comments are taken into serious consideration and are much appreciated
We do hope that had some level of enjoyment during your holiday that you would consider visiting us again in the future giving us the opportunity to change your perception.

Best regards,