“Turistfelle”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde store forhåpninger til denne restauranten , da den hadde fått så mange gode reviews på trip advisor. Maten var ikke noe særlig god, kjøttet seigt og tørt. Servicen var heller ikke noe å skryte av. De virket mer interessert i å kaste inn folk enn å følge opp gjestene som allerede var der. Dette vil vi si var en ordentlig turistfelle.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, vicyc2016

Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat, service og drikke! På toppen av dette med alle sportskanaler som finnes er dette det beste stedet i Ixia uansett om du skal ha drink, lunsj eller middag! Gjennomført, hyggelig og utrolig god mat

Dato for besøk: august 2017
Takk, matsnalby
Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Vi kom tilfeldigvis over denne baren, og bestemte oss for å gå inn der og spise middag siden de viste all slags fotball du ville se. De viste alt av norsk tippeliga-fotball, i tillegg til alt av andre nordiske og engelske lag. Tror ikke de mangler en eneste sportskanal i hele verden...

Det var store porsjoner og god mat. Hyggelig service og ingenting som kostet skjorta. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, Hege J
Anmeldt 23. august 2016

Stedet viser det meste av aktuell idrett. Det er egentlig bare og ønske hva du vil se, og de fikser det. Maten er også meget tilfredsstillende til fornuftige priser.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, fjstenersen
Anmeldt 5. august 2016

Tror vi spiste lunsj her fem ganger. Billigste (ca 5 euro) lunsj i området og absolutt best på service. Spiste burger her en kveld også. Veldig fornøyd!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Heidi S

Reisende som så på Glory Days Sports Bar and Grill FBI, så også på

Har du vært i Glory Days Sports Bar and Grill FBI? Del dine erfaringer!