“Siste kveld på Rodos i over 30 varmegrader”
Anmeldelse av Da Romeo

Da Romeo
Vurdert som nr. 26 av 100 Restauranter i Ialyssos
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3 juli 2017

Vi var ikke særlig sultne i hetebølgen som var nå. Den greske salaten var således meget forfriskende. Bakt potet med bacon, ost og sopp var også utmerket som lett måltid. Min sjef, Madammen, likte den greske kvitvinen også meget godt. Gresk øl er mye likt internasjonale øltyper, men det finnes også unntak her. Meget oppmerksome og raske kelnere. Koselig sted på tross av kveldens varme.

Takk, Harald1043

Anmeldt 3 juni 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale som yter det lille ekstra for at opplevelsen skal bli best mulig. Super service og god mat. Prisene er heller ikke aller verst.

Takk, Marianne L
Anmeldt 24 august 2016 via mobile enheter

Maten var gjennomsnittlig bra, ikke noe wow opplevelse. Men de ansatte var fantastisk blide og serviceinnstilte.
Nytt og flott lokale.

Takk, Vigdis H
Anmeldt 6 august 2016 via mobile enheter

Utrolig bra atmosfære og veldig god gresk mat :) anbefales! De ansatte er utrolig hyggelige som gjør stedet ekstra spesielt :) Av alle resultatene vi spiste ved, var dette stedet med raskest servering, veldig god mat og best vin.

Takk, Aud E
Anmeldt 23 juli 2016 via mobile enheter

Mulig den greske maten der er bedre, men lasagnen var ikke gjennomvarm og den meksikanske retten til mannen min falt på ingen måte i smak. Betjeningen er hyggelig og servicen bra, men når maten holder så dårlig kvalitet så hjelper det lite...

2  Takk, Maren D

Reisende som så på Da Romeo, så også på

Rodos by, Rhodos

Har du vært i Da Romeo? Del dine erfaringer!