“Excellent food and service”
Anmeldelse av Da Romeo

Da Romeo
Vurdert som nr. 7 av 108 Restauranter i Ialyssos
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juni 2023 via mobile enheter

Utmerket spisested for alle, bredt utvalg av mat og drikke. Rimelige priser og flott service, med utrolig god stemning.

Takk, Emil T

Anmeldt 21. juni 2023 via mobile enheter

God mat vi bestilte en delt meny for 2 med gresk mat. Meget bra !
Servitørene var på hugget hele tiden
Totalt. En meget bra opplevelse!

Takk, Roving59629848878
Anmeldt 7. juni 2023 via mobile enheter

Bestilte hver vår risotto. En med sopp og en med sjømat. Risottorisen var kokt i vann og tilsatt saus etterpå. Det resulterte i to svært smakløse risottoer som også var litt for harde. Kelneren hentet parmesan for å prøve å bøte på, men det hjalp lite. De gav oss 10% rabatt på regningen, men det var ikke verdt prisen for risottoen.

Takk, Ole Bjørn R
Anmeldt 7. juni 2023 via mobile enheter

Pastaen var kjempe god! Hyggelige servitører også. Kommer hit neste gang vi reiser til Rhodos! Synd vi fant denne siste dagen våres før hjemreise. Anbefales!

Takk, GrandTour49537083041
Anmeldt 31. mai 2023 via mobile enheter

Her var det god mat. Både mat og drikke ble raskt servert. Stort sett god service. Dessverre var det noen som var mer stresset enn andre, en som kom å spurte hvordan maten var og før jeg i det hele tatt rakk å svare gikk han videre til neste bord å spurte om det samme. Det var ikke en hyggelig opplevelse, særlig når man er alene.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, carinamaarud

Reisende som så på Da Romeo, så også på

Har du vært i Da Romeo? Del dine erfaringer!