“Greit, hverken mer eller mindre”

Rodos Garden Pub-Restaurant
Vurdert som nr. 25 av 117 Restauranter i Ialyssos
Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
God for: Barscene, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom ca kl 21 på en mandag, rett før de startet karaoke. Vær obs på at da er det VELDIG mye støy i restauranten Vi spiste kyllingsalat og pizza. Begge deler var greit, men ikke noe spesielt. Serveringen var litt treg, men ikke håpløs.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mette J

Anmeldt 24. juli 2017

Fra dag 1 ble vi godt tatt imot, maten kom raskt og smakte fortreffelig hver gang! Veldig god service, hyggelige servitører som man blir kjent med, humor og latter, hilste og sa ha det bra hver gang. Vi spiste her omtrent hele ferien våres. Store porsjoner med mat, gode kokker, artig med karaoke så makan sitte å høre på. Godt oppsummert var det beste mat og hyggeligste mennesker! Her bør du spise/drikke om du skal til Ixia-Rhodos!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, beatenc
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Vi var her for å spise lunsj, for det første var det mye å velge mellom i menyen, samt at servitøren tok i mot bestillingen med humor. Maten kom raskt og servitøren snakket med oss som om vi var "venner". Veldig hyggelig og imøtekommende. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Stine K
Anmeldt 26. august 2016 via mobile enheter

God mat og kjempe hyggelige servitører som virkelig gir av seg selv for at gjestene skal ha det fint.

Dato for besøk: september 2015
Takk, 478christine
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Vi var innom Rodos Garden, både for lunsj og middag. Trivelig personale, ligger fint til, med utsikt over havet. Maten var gjennomsnittlig, noe bra (f.eks spaghetti carbonara og saganaki), noe helt ordinært.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, LineH79

Reisende som så på Rodos Garden Pub-Restaurant, så også på

Har du vært i Rodos Garden Pub-Restaurant? Del dine erfaringer!