“Wow”

Cavo Italiano Italian restaurant
Vurdert som nr. 5 av 98 Restauranter i Ialyssos
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 23 august 2017 via mobile enheter

..Kidnapping av kokkene ble vurdert! Helt fantastisk god and med god lokal rødvin. Noe av det beste jeg har smakt, fantastiske smaker ilag. Pavlova og iskake til dessert var også en smaksopplevelse av de sjeldne. Dersom du er i nærheten MÅ du ta en tur innom her. Muligens vanskelig å få bord siden de er så populære. Mulig det lønner seg å bestille bord dersom man er mange.

Takk, hkkkt
CielTech, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Cavo Italiano Italian restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 august 2017

Thank you for your time for writing a review. We're happy that you had a nice experience in our restaurant and we look forward you seeing you again.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 19 august 2017 via mobile enheter

Dette er helt klart den beste restauranten i området. Fantastisk god mat ( spesielt andebryst) og service som overgår de andre restaurantene. Personale er topp klasse. Anbefaler også å avslutte besøket med en drink i baren i 1. Etage.

Takk, Lars E
CielTech, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Cavo Italiano Italian restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 august 2017

Anmeldt 4 august 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk fin restaurant med helt nydelig mat. Veldig hyggelige servitører, også når det er veldig travelt der. Spiste der to ganger. Både pastaen og pizzaen var nydelig.

Takk, Caroline A
CielTech, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Cavo Italiano Italian restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 august 2017

Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

God mat, service og utrolig flott takterrasse.. Vi var her to familier, bestilte hver for oss, men da regningen kom så var alt slått sammen. Kvitteringen på gresk gjorde det litt vanskelig å dele den.. Ellers tipp topp tommel opp :-)

Takk, Sindre B
CielTech, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Cavo Italiano Italian restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 august 2017

Anmeldt 24 juli 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat, topp service og lekker restaurant! Vi, familie på 5, spiste her 3 kvelder fordi vi var så fornøyd. Fantastisk god pizza, himmels risotto med reker og deilig pasta. De kan også vin og er veldig gode på service. Prisen er på nivå med de fleste andre, men vi mener de godt kunne prist det høyere for det du får er et godt hakk over de andre. I tillegg er det en lekker utseende restaurant med en kul ventebar nede. Anbefaler å bestille for det er busy;-)

Takk, Moccadocca
CielTech, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Cavo Italiano Italian restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 juli 2017

Thank you for your time for writing a review. We're happy that you had a nice experience in our restuarant and we look forward you seeing you again.

Reisende som så på Cavo Italiano Italian restaurant, så også på

Har du vært i Cavo Italiano Italian restaurant? Del dine erfaringer!