ZenHotels.com
SPAR USD 52
Travelocity
HurbUSD 247
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Starten av mai, ikke så mye folk i begynnelsen av sesongen. Flott rom med utsikt mot havet, selv om det var på «bakerste rad» ved spa og tennisbanen. Vi likte badet med boblebadekar og glassdør godt. Men muligens utfordrende for eldre eller folk som er dårlig til beins. Veldig gode senger og mulighet for å få både ekstra overmadrass og velge ønskede puter fra egen putemeny.
Hele hotellområdet har veldig fin layout, med hyggelige lave murhus, 2 flotte bassengområder, vakre trær og blomster, fantastisk gode solsenger og god luft mellom plassene. Stranda også fin, med sand og noe rullestein.
Veldig god mat på hovedrestauranten til både frokost og middag. Mye å velge i, variasjon fra dag til dag, lekkert presentert og strålende personale.
Treningsrommet var OK, men synd at det ikke åpner før klokka 9.00.
Var med på både «kokkekurs» og vinsmaking, gratis tilbud som vi så på aktivitetsoversikten, vi var de eneste deltagerne. Veldig bra, stort takk til Akis, Elias og Pantelis. Og takk til alle andre ansatte på hele hotellet, veldig hyggelige og god service.
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2019
3  Takk, ChristinaChristinaC
hotel_responsible, Guest Relations Manager på Sentido Port Royal Villas & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2019

Dear Christina,

Thank you for writing a review and of course, for choosing the Sentido Port Royal Villas & Spa.

Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important.

Our Sentido Port Royal Villas & Spa is committed to delivering the best customer service possible and we were more than happy to provide it to you.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Best personal regards

Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Port Royal er et fantastisk hotell med alt du virkelig kan drømme om! Fra velkomstdrink, til vin og vann på hotellrommet ved ankomst. Servicen har vært helt strålende fra første stund, og vi har virkelig vært fornøyde med de ansatte.

Været var varmt og deilig, sol hver dag. Godt over 20 grader! Perfekt å reise i Mai.

Rommet var pent og ryddig, og roomservice gjorde en super jobb hver eneste dag!

Buffetfrokosten hadde alt av godsaker som varme retter til god frukt og drikke.

Bassengområdene var rene med gode solsenger og service med mat og drikke i varmen.

I området utenfor hotellet var det koselige butikker og restauranter.

Middagsbuffeten på hotellet serverte en rekke ulike varianter hver dag, med alt fra asiatisk, middelhavsk, til sjømat og barbeque.

Vi valgte å ikke ha lunsj inkludert, og byttet på med å ha roomservice eller spise på et av hotellets spisesteder.

Dette har vært en drømmeferie for oss som par, og jeg sitter bare igjen med gode minner og inntrykk! Jeg unner alle en tur til Sentido Port Royal, og er sikker på at vi kommer tilbake hit igjen snart!

5/5 STAR

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, 134linet
hotel_responsible, Guest Relations Manager på Sentido Port Royal Villas & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2019

Dear 134linet,

Thank you for your valuable time and sharing such a lovely review on your last stay at Sentido Port Royal Villas & Spa.

Our team strives to provide an exceptional service and we are happy that we were able to satisfy you.

We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel the best place to stay.

Looking forward to your next stay.

Best regards

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Når jeg sjekket inn ble jeg tatt i mot med fantastisk service og hyggelige folk! Maten på hotellet er nydelig, super room service og rengjøring, og fin plassering helt nede med stranden, og stranden var veldig fin og gratis solsenger som har vert helt konge! Alt i alt supert opphold

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Vegard Y
hotel_responsible, Guest Relations Manager på Sentido Port Royal Villas & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear Vyds99,

Let us thank you for choosing Sentido Port Royal Villas & Spa for your holiday.
In fact we are only using branded name labels and the best quality for our food.
Great that we could convince you of the cleanliness of our hotel.
Sentido Port Royal Villas & Spa family is waiting for you soon for another restful holiday.

Best regards from Kolymbia

Anmeldt 2. september 2018

Flott hotell, deilig mat, nydelige rom, , god service, flotte og lekre uteområder
med svømmebasseng og strand, restauranter,bar. Fin underholdning, lett å komme seg
inn til Rhodos by med buss. Veldig fornøyd med renholdet av rommet.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, ElseJoe
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung på Sentido Port Royal Villas & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Dear ElseJoe,

Thank you very much for your great review here on TripAdvisor.

We are more than pleased that your stay was to your fullest satisfaction. We appreciate all your kind and motivating words and will be share it with the entire team of our hotel, which do really a great job to make the stay of each one of our guests enjoyeable as possible.

Thank you for choosing us. We would love to welcome you back soon to our lovely hotel.

Kind regards,

Ihr SENTIDO Port Royal Team

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Da vi ankom hotellet etter en lang flyreise, måtte vi vente i resepsjonen i 40 minutter før vi ble kjørt til rommet vårt. Videre tok det 30 minutter før vi fikk bagasjen kjørt til hotellrommet (etter at vi hadde ringt og etterlyst den).

Dårlig rengjøring på hotellrommet, kun overflaterengjøring. Aircondition fungerte ikke optimalt. Virket ikke som det var forandring i temperaturen (mellom 20-14 grader).

Maten i hovedrestauranten er smakløs og noen av servitørene (spesielt ved røyk-sonen) er slitsom - snakker høyt og mye.
Dyre priser. Lønner seg å dra utenfor hotellet for å spise - da opplever man bedre smaksopplevelse til 1/4 av prisen.
Det som trekker opp, er restauranten ved hovedbassenget. Nydelig mat og fantastisk personal som virkelig er serviceinnstilte.

Lite tilsyn på stranda. Her kom det andre turister fra andre hoteller som la seg rett ved solsengene våre. De hadde også med barn, slik at opplevelsen av å være på et barnefritt hotell ikke var reelt på hotellets strandområde.

Lever dessverre ikke opp til et 5-stjerners hotell!

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, Marte F