“Fint Hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Holiday Village Rhodes
Nr. 5 av 34 hoteller i Kolimbia
Anmeldt 9 oktober 2016

Fine rom, men en del mygg som kom inn.
Bodde på deluxe. Direkte utgang til baseng, det kan anbefales. All underholdning var ved Activity delen. Så vi gikk glipp av mye. Grei mat.
Men det var ikke så mye å finne på utenfor hotellet. Noen få butikker .

Romtips: direkte utgang til baseng.
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, kriaspvi
Thomas M, Operations Manager på Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 oktober 2016

Dear Guest,

I would like to thank you for your review and we hope to welcome you again soon.

Best Wishes

Anmeldt 23 september 2016 via mobile enheter

Hyggelig og fint hotell som passer for både voksne og barn.. hyggelig betjening. Rommene er pene og rene og kjøleskap blir fylt opp med vann brus og øl.. stort bad og gode senger.. hoved restaurant som serverer frokost lunsj og middag er ren og pen og spisisebestikk og talerken og glass er rent.. maten er variert og smaker overaskenene godt til å vere buffé. . Prøvde også den greske og italienske restuanten.. kjempe god mat der og .. spesielt på den italienske. . Anbefaler hotellet på det sterkeste. .

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, froded2015
Thomas M, Operations Manager på Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 november 2016

Dear guest ,

Thank you for your comments

Best wishes and thank you again

Anmeldt 19 september 2016 via mobile enheter

Vi er en familie på fem som bodde her i to uker. Hotellet er veldig stort, men vi var heldigvis i den mindre tropical delen. Hotellet fremstår som moderne, rent og ryddig.
Frokosten som ble servert i tropical var god. Vi hadde al inclusive og hadde dermed lunsj og middag i hoveddelen av hotellet. Maten her var ikke noe særlig. Veldig mye fritert mat, og ikke særlig god. Vi kunne booke noen middager på andre mindre restauranter på hotellet i løpet av oppholdet. Det gjorde vi, og der var maten god.

Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, Joa1976
Thomas M, Operations Manager på Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 september 2016

Dear Guest

I would like to thank you for taking the time to review our hotel, your comments are important to us.

We are glad you had a great holiday.

Thank you & Best wishes

Anmeldt 3 august 2016 via mobile enheter

Vår første gang på Rhodos og valget sto mellom dette hotellet og Sunwing Kallitea. Vi valgte dette nå, og er veldig fornøyde
Vi bodde på Tropical delen, som var perfekt for familier-litt roligere og mindre støy.
Kjempefine bassengområder overalt og mye aktiviteter. Var med å slå de ansatte i fotball også!
Eneste minus var mulighet for å bestille flere ganger på temarestaurantene enn den ene.
Kjempefornøyde!

Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, Bykern
Thomas M, Operations Manager på Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 august 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our hotel.

we would like to wish you all the best from the Hv team

Thank you

Anmeldt 17 juli 2016

Om du blir fornøyd på dette hotellet er avhengig av hvilke forventninger du har: Dersom du er ute etter et barnevennlig hotell med masse aktiviteter og alt inkludert blir du du mest sannsynlig meget fornøyd. Er du ute etter et typisk Gresk hotell blir du nok skuffet.

Vi bodde 1 uke i Deluxe avdelingen. Flest Skandinaver bor det i Tropicana delen av hotellet. Små og store barn vil elske dette stedet. Det er alle mulige aktiviteter gjennom hele dagen. Spesielt bra er alle bassengene med tilhørende mini vann land. Litt negativt er det at et såpass dyrt hotell gjør det noe byråkratisk for å hente ut badehåndklær.

Hoved restauranten har bufe servering til frokost, lunsje og middag. Maten er helt grei, mange vil hevde at maten er topp, men jeg vil hevde at noen stor mat opplevelse er det ikke. Barna blir helt sikkert veldig fornøyd. Det mest negative er underholdningen som pågår under middags servering på en scene utenfor restauranten: Lydnivået er alt for høyt til at man kan ha en koselig middag.

De andre restaurantene på området er også helt OK. Vinen som er inkludert i pakken er ikke noe å skrive hjem om.

Hotellet ligger noe øde til, men det er noen Tavernaer i gang avstand dersom man ønsker mer Gresk stemning. Stranden er kun noen få hundre meter unna. Bilutleien som er utenfor hotellet er noe billigere enn den som er ved resepsjonen.

Jeg trekker 1 poeng på grunn av støynivået under middagen samt at vin som serveres i pakken er alt for dårlig. Også på maten er det mulig å heve seg noe. Bortsett fra dette et meget bra hotell for barnefamilier. Anbefaler å reservere rom med utgang direkte til svømmebasseng (1 etasje).

Romtips: Rom med direkte utgang til basseng
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, ChrisGjersvik
Thomas M, Operations Manager på Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our hotel.

thank you for your comments

Best wishes

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Kolimbia
1 km unna
SunConnect Kolymbia Star
Nr. 6 av 34 i Kolimbia
965 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Holiday Village Rhodes? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Holiday Village Rhodes

Nr.2 spahotell i Kolimbia
Nr.2 beste feriehotell i Kolimbia
Nr.2 familiehotell i Kolimbia
Nr.4 romantisk hotell i Kolimbia
Prisnivå: kr 1 515 - kr 3 575 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 274
Også kjent som:
Holiday Village Rhodes Hotel Kolimbia

Er dette din oppføring på TripAdvisor?