Priceline
Orbitz.com
Vio.com
StayForLong
Anmeldt 13. mai 2022 via mobile enheter

Fantastisk restaurant med glimrende service. De ansatte er ekstremt hjelpsomme, alltid på tilbud siden og gir det lille ekstra som gjør dette virkelig til en 5 stjernens. Maten var knall god, må prøves!

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, mathiasmS2155FW
Marios K, Guest Services / Front Office på Atlantica Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2022

Dear Mathias,

Thank you for taking the time to evaluate us and to post this wonderful review about our Kuzina restaurant!

We are delighted to hear you enjoyed the food and service, we will make sure to pass your kind comments of appreciation to our staff.

We are looking forward to welcoming you again!

Kind regards,
Effie S.

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

God mat på tropical og deluxe delen.
Flott rom med swim up. Delte basseng med 4 andre leiliheter. Stille og rolig

Vi hadde familiesuite i Tropical delen. Bad med badekar, 2 rom, ett med dobbeltseng og ett med 2 enkeltsenger. God garderobe plass på begge rom. Utgang til terrasse fra begge rom, spiseplass ute og 2 solsenger.
Bytte av badehåndkle 3 ganger pr uke inkl i prisen.

Badeland på området og flere bassenger.

Kort vei til shopping gate (ca 15 minutter å gå). Gikk veldig bra å ta buss inn til Rhodos by.

Tok ferje over til Marmaris, og ved dagstur behøver man ikke visum for å komme inn i Tyrkia.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nefie7
HVRGuestsRelations, Guest Relations Manager på Atlantica Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2019

Tack snälla för era fina ord, vi strävar alltid för att ge er den bästa upplevelsen när ni är hos oss och det är verkligen fina ord från er ett bra kvitto på att vår jobb är rätt. Det låter som ni hade en underbar semester här hos oss på Rhodos och vi kan bara hoppas att vi kommer ses till nästa sommar igen.

Med varma hälsningar
Malin Hellman

Anmeldt 18. juli 2019

Kjempefin resturant som serverer amerikansk mat.
Store porsjoner med smakfulle retter.
Ligger midt inne i hotellområdet.
Hyggelig atmosfære med hyggelige servitører.
Dette er en resturant for store og små med stort utvalg av både mat og desserter.
Tusen takk for en kjempefin opplevelse 😃

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, JohnArild

Tack snälla för era fina ord, vi strävar alltid för att ge er den bästa upplevelsen när ni är hos oss och det är verkligen fina ord från er ett bra kvitto på att vår jobb är rätt. Vi hoppas ses er tillbaka till oss nästa sommar igen.

Med varma hälsningar
Malin Hellman

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Vi reiste en uke med all inklusive, totalt 4 stykker i familien. Bestilte familierom, det var litt lite, vil anbefale å oppgradere til familiesuite (da får man to soverom og større terrasse).

Activity delen er meget kaotisk og bråkete, vær klar over høyt støynivå til midnatt. Vi bodde på tropical delen og var kjempe fornøyde. Kan anbefale både tropical og deluxe, det er mest Skandinaviske familier og et roligere og lavere intensitets nivå. Det er også god mat på tropical og deluxe.

Minibaren på rommet var superdårlig. Lite utvalg og lite i en liten minibar, ingen zero eller light produkter.

Kaldt vann i bassenget utenfor terrassen også. Det er også lite god vin og boblevin i all inklusive.

Det var vanskelig å booke bord til a la carte restaurantene. Man måtte være i resepsjonen kl.10 og booke på en automat, og plassene var utsolgt på et par minutter. Det var ledige bord under servering på q la carte restaurantene så virker som de pusher folk på mest mulig buffer.

Alt i alt så er vi godt fornøyd med hotellet, fasiliteter og standard. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, Tinatoon1
HVRGuestsRelations, Guest Relations Manager på Atlantica Holiday Village Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Först vill jag passa på att tacka för er fina revew till oss och samtidigt passa på att tacka för att ni valt vårt hotell att fira era semester på. Vi kommer ta till oss era synpunkter och lämna över till de berörda avdelningarn för att kunna se över hur vi kan förbättra oss på dessa punkter. Önskar vi ses igen nästa år igen

Med vänliga hälsningar Malin H

Anmeldt 27. mai 2019

Hotellet har 3 deler: Activity, der det er mye program og musikk fra høyttalere eller scene nesten hele dagen, her bor det mest briter.
Tropical, som er en litt trist boligblokk, litt for seg selv, her er det mye skandinaver.
Luxury, som jeg ikke helt vet hvorfor har fått det navnet.
Litt rar denne oppdelingen, folk på luxury og tropical har tilgang til hele hotellet, de på activity, må pent holde seg på sin plass. (unntatt mulighet for middag på al a carte restaurant)
Vi bodde på activity, jeg og to barn. Jeg syntes ikke støynivået var plagsomt.
Det som var plagsomt var at ekstrasengen var så hard at det ikke gikk an å sove på den. Ellers er hotellet bygget på en hyggelig måte, småhus på to etasjer, med basseng, gressplener og gangveier mellom. Unntatt Tropical delen som var en 4 etasjers boligblokk. Ser sjarmerende ut på katalogbilder, men var ganske trist i virkeligheten.
Butikken i kjelleren var trang og minnet mer om en butikk på en campingplass.
Buffet-restauranten var støyende og lagt opp på en slik måte at alle går i veien for hverandre hele tiden. Man gledet seg ikke til måltidene. Maten bar litt for mye preg av det engelske kjøkken, litt for lite av det greske.
Betjeningen var blide og hyggelige.
Ellers fungerte all inclusive bra. Det er bare noen små perioder på dagen da mat ikke er tilgjengelig. Drikke og is fås i baren hele dagen, mini-baren på rommet blir også fylt opp hver dag.
Al a carte restaurantene var bra, spesielt forrettene i den italienske og greske restauranten.
Det er ingenting å gjøre eller se i området, bare hoteller og noen turistbutikker. Stranden i nærheten var sandstrand, men med mye stener stedvis. Unntaket er en liten bukt ved havna ca 1 km fra hotellet.
Anbefaler ikke hotellet med mindre du får tur billig, og ikke trenger ekstraseng.
Sol, bad og mat er det du får, bassengene er forresten maks 1,2 m dype.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Arne R

Først vil jeg gjerne takke for din fine revew til oss, og samtidig benytte anledningen til å takke deg for at du valgte vårt hotell for å feire ferien. Vi tar dine kommentarer og sender dem til de relevante avdelingene for å se hvordan vi kan forbedre disse punktene. Vi ønsker å se deg igjen neste år igjen

Best regards Malin H