“Bør oppleves om du vil ha god hjemmelaget gresk mat!”
Anmeldelse av Taverna Anthoula

Taverna Anthoula
Vurdert som nr. 5 av 32 Restauranter i Kolimbia
Kjøkken: Gresk, Steakhouse, Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service! Den beste greske hjemmelagde maten vi har spist. En hyggelig familierestaurant hvor mange av de lokale spiser; det sier litt om hvor godt det er! Prøv mousakkaen. Helt fantastisk! Fikk til og med dessert på huset

Dato for besøk: september 2021
Takk, henriod

Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig personale og koselig lokale :) fikk gratis is og kake til dessert. Er et sjekk sted å stoppe om man kjører mellom Rhodos by og Lindos

Dato for besøk: september 2019
Takk, haraldh325
Anmeldt 12. juli 2019

Vi spiste her en gang da vi besøkte Kolymbiaområdet. Maten var god og billig, servicen var god.Is på huset til dessert.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anne H
Anmeldt 26. mai 2019

Mange gode greske retter men treg service. Mange på jobb, men få i restauranten, men ingen ville jobb. Maten var ganske god, men servicen trakk ned. Prisen var helt ok

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Chanellen
Anmeldt 21. juli 2018

Tavernaen har svært god mat. Gresk lokal mat er de svært god på. Fantastisk hyggelig restaurant der de gjør alt for at gjestene skal ha det bra. Mange av lokalbefolkningen langs denne siden av Rhodos velger å gå hit når de skal ut på familiekvelder for å spise tradisjonsmat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RTG G

Reisende som så på Taverna Anthoula, så også på

Har du vært i Taverna Anthoula? Del dine erfaringer!