“God pizza”

Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Kolimbia
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6 juli 2017 via mobile enheter

Koselig pizzarestaurant litt i utkanten av hovedgatene i kolymbia. God pizza i passelig størrelse for 1 person. Med forrett ble det litt for mye til at vi klarte å spise opp hovedretten. Trivelig betjening som snakket godt engelsk (som faktisk ikke er så vanlig omkring her).

Takk, Christer N

Anmeldt 25 mai 2017 via mobile enheter

Her er det bilutleie og pizzarestaurant i ett...Hvem skulle tro at de serverte nydelig pizza her? Trivelig og blidspent vert! Anbefales!

Takk, Ann-Sølvi M
Anmeldt 2 mai 2017 via mobile enheter

Vi bestilte en Nina pizza og likte den veldig godt. God og perfekt pizza bunn og et nydelig fyll. Anbefales :)

1  Takk, Mette Schermann K
Anmeldt 16 november 2016 via mobile enheter

En av de beste pizzarestaurantene vi har besøkt. Koselig dame som serverte :-) Vi besøkte den 2 ganger. 5 av 5 :-)

Takk, Fredrik M
Anmeldt 10 oktober 2016 via mobile enheter

Veldig god pizza stekt i skikkelig ovn og "hjemmelagd" bunn og saus. Alle 4 i følger likte den veldig godt, og vi hadde 4 forskjellige. 5 av 5!

1  Takk, jelaag

Reisende som så på Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera, så også på

Har du vært i Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera? Del dine erfaringer!