“God pizza👌”

Vurdert som nr. 6 av 32 Restauranter i Kolimbia
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Liten trivelig resturant, med veldig god italiensk pizza. Hyggelig personale, anbefales så absolutt om du er i område

Dato for besøk: september 2021
Takk, toril12345

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Nydelig pizza, god atmosfære og snille priser. Definitivt et sted det er verdt å besøke om du setter pris på en god steinovnsbakt pizza!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, hegenft
Anmeldt 12. juli 2019

Vi spiste her to ganger da vi besøkte Kolymbia-området. Deilig italiensk pizza og pasta. Testet pannacotta til dessert, nydelig. God service og hyggelig pris.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Anne H
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Meg og min kjæreste har besøk denne italienske restauranten 9/14 dager i Kolymbia! Fantastisk personale, fantastisk mat og bare atmosfæren må oppleves! Her kommer vi igjen.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 448camillas
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Vi spiste 4 forskjellige pizza, alle var fornøyd. Flott service, et lite men trivelig lokale. Avsluttet med god dessert. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Roy J

Reisende som så på Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera, så også på

Har du vært i Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera? Del dine erfaringer!