Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et flott hotell (iht sør-europeisk standard) med fantastisk beliggenhet og flott utsikt utover middelhavet. Litt rot i restauranten opplevde vi, men slikt skjer.

Flott salvann-basseng hvis du ikke orker å gå 10 minutter til stranden eller bade fra klippene 50 meter unna.

Passer nok best for de av oss som er ferdig å reise med små barn og som ikke lenger trenger at det skjer då mye, utover å kose seg med et glass vin og nyte utsikten.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, carlchristianw
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Romtips: Given in the review
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 31. desember 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldt 1. november 2020

Anmeldt 21. juli 2020

Romtips: No beaches but splendid cliffs and rocks No real beaches but splendid cliffs and rocks