“Fremdeles veldig bra”

Kjøkken: Italiensk, Pizza, Steakhouse
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 19. april 2017 via mobile enheter

Har vært på denne restauranten flere ganger og maten er like god hver gang. Hyggelige og raske kelnere og prisene er forholdsvis rimelig. Fordel å bestille bord i høysesongen. Nå i april var det roligere ihvertfall til lunsj. Anbefales

Dato for besøk: april 2017

Anmeldt 19. august 2015

VI spiste middag her to kvelder fordi vi var så fornøyde med maten vi fikk her. Fantastiske råvarer tilberedt på ordentlig tradisjonell måte. Det anbefales å reservere bord!

Dato for besøk: august 2015
Takk, Day88
Anmeldt 12. august 2015 via mobile enheter

Ekte Italiensk atmosfære. Travelt og hyggelig sted. God mat og hyggelig og rask betjening. Ligger fint til i Montalchino. Greie oriser. Absolutt å anbefale å bestille bord.

Dato for besøk: august 2015
Anmeldt 2. juni 2015

I løpet av vår siste tur til Montalcino i mai 2015 spiste vår gruppe her to ganger.

Har spist masse pizza i Italia og denne er helt på høyde med det beste jeg har smakt. Alle var enige om at pizzaen var fantastisk, men de som hadde andre retter var bare sånn passe fornøyd.

Skal du kose deg med nydelig pizza til en billig penge (6-8 euro) - Løp og kjøp!

Dato for besøk: mai 2015
1  Takk, John_Andreassen
Anmeldt 15. oktober 2014 via mobile enheter

Denne resturanten i Montalchino har meget god mat og hyggelig betjening. Ligger fint til i byen. Er veldig populær så her må man være tidlig ute eller bestille på forhånd. Veldig folkelig og hyggelige priser. Anbefales

Reisende som så på Il Grifo Ristorante Pizzeria, så også på

Montalcino, Province of Siena
Montalcino, Province of Siena

Sant'Angelo in Colle, Montalcino

Har du vært i Il Grifo Ristorante Pizzeria? Del dine erfaringer!