“Anbefales”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Hotel dei Capitani
Nr. 6 av 17 hoteller i Montalcino
Anmeldt 19 august 2015

Et flott hotell med helt fantastisk utsikt over det toscanske landskapet. Et must å ha rom med utsikt. Dessverre for oss var air-condition anlegget på rommet ikke spesielt velfungerende, noe som medførte svært varme netter. Personalet kunne heller ikke hjelpe oss, da det var fullbooket og de ikke fikk reparert det.

Romtips: Fantastisk utsikt fra bassenget
Se flere romtips
  • Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Day88
neri64, Direttore på Hotel dei Capitani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 august 2015

Dear Sirs,
thank you for your review and we hope to see you again.
Best regards

Anmeldt 18 august 2015 via mobile enheter

Dette hotellet ligger flott til Montalcino. Parkering er på baksiden, noe trangt men ok. Har vært her før og bodde i 3 etasje som er en fordel da man har fantastisk utsikt fra rommene med utsikt i 3 etasje. Nydelig soloppgang. Flott frokost og hyggelig betjening. Rommene er gode og badene flotte. God aircondition. Greit uteområde med basseng men solen forsvinner noe tidlig. Flott utsikt herfra og. Absolutt å anbefale

Opphold: august 2015, reiste med venner
Takk, Geir Å

Dear Sirs,
many thanks for your comment and we hope to see you in the nearest future.
Kindest regards

Anmeldt 2 juni 2015

Hotellet har fin beliggenhet nær "hovedgata" i Montalcino. Utsikten fra vårt rom var nydelig. Rommene var noe slitt, men gode madrasser samt at det var bra renhold gjorde susen.

Det som først møtte oss ved ankomst var en laaaang liste med regler for hva man ikke kunne gjøre på dette hotellet. Ikke det man ønsker å bli møtt med når man starter en ferie, men greit nok for dem som liker slikt.

Vi hadde bil og vi fikk utlevert parkeringstillatelse til denne, men parkeringsplassen er en ca 10 minutters gåtur fra hotellet, og da stort sett i motbakke (fra hotellet...).

Prisen på hotellet var ikke direkte billig. Vi betalt ca kr. 1200,- pr natt (Euro ca kr. 8,45)

Hotellet har et lite bassen. Dette er greit for å dyppe seg i, men passer ikke til svømming/trening.
Bassenget er ikke oppvarmet og når vi var der i slutten av mai var teperaturen på ca 15 grader - frisk var det :-)

Opphold: mars 2015
Takk, John_Andreassen
neri64, Direttore på Hotel dei Capitani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 juni 2015

Dear Guest,
thank you for your review. We apologize if everything was not like you expected. Some of the rules we have to give and unfortunately we are not perfect , Montalcino is in the hill and the pool is not olympic and unfortunately is not heated . We believe , however, partly as a result of your words that your stay was positive . Hope to see you in the future.
Best regards

Anmeldt 2 september 2014 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til i sentrum av Montalchino. Jeg hadde rom på baksiden av hotellet med en helt utrolig utsikt over det vakre toscanske landskapet. Våknet til soloppgangen over fjellene i det fjerne. Stort rom. Flott bad. Rent og fint. Grei frokost og flott basseng selv om solen forsvant noe tidlig på ettermiddagen. Vennlig og hyggelig betjening. Parkering var grei selv om der var trangt.

Opphold: august 2014, reiste alene
Takk, Geir Å
Anmeldt 29 juli 2013

Hadde en natt på dette hotellet. Hyggelig personale møtte oss da vi ankom, og forklarte hvor parkeringsplassen lå osv. Hotellet ligger helt på kanten av byen, men med en kort rusletur så er man ved en restaurant eller enotec. Rommet var stort og fint, bad virket nokså nyoppusset. Utsikten fra rommet var helt fantastisk. Man har utsikt rett utover vinmarkene. Kan sitte ute på den lille balkongen og bare nyte det. Hotellet har også et basseng, hvor man kan få levert drikke ol til. Frokosten på hotellet er også veldig bra. Godt utvalg av ost, kjøtt, frukt..

• Opphold: juli 2013, reiste som et par
Takk, wdb84
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Montalcino hotellene
3,2 km unna
Le Ragnaie
Le Ragnaie
Nr. 8 av 17 i Montalcino
157 anmeldelser
9,4 km unna
Castello di Velona Resort, Thermal Spa & Winery
Castello di Velona Resort, Therm...
Nr. 1 av 1 i Castelnuovo dell'Abate
La Locanda del Castello
Nr. 2 av 3 i San Giovanni d'Asso
108 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel dei Capitani? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel dei Capitani

Adresse: Via Lapini 6, 53024, Montalcino, Italia
Beliggenhet: Italia > Toscana > Province of Siena > Montalcino
Fasiliteter:
Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr. 6 av 17 hoteller i Montalcino
Prisnivå: kr 776 - kr 1 414 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Hotel dei Capitani 3*
Antall rom: 29
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Hotel dei Capitani. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Dei Capitani Hotel
Dei Capitani Montalcino

Er dette din oppføring på TripAdvisor?