Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted med mulighet for overnatting både på rom, fellesrom og telt. Vi teltet med 3 barn, fantastisk opplevelse for kidsa med sauer og kaniner, frodig hage hvor man kunne plukke grønnsaker til egen middag. Mulighet for å lage middag inne på felles kjøkken. Mulighet for p leie sykler m.m. Ikke langt fra sandstrand. Et stykke til butkkk.. rolig koselig atmosfære. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, mmmmmmmmmd31
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi er to gutter på reise på Vestlandet og trengte et sted å bo for en natt og fant dette koselige stedet i flotte Solvorn. Vår plan var å kun bo en natt men den avslappende og hyggelige atmosfæren sammen med den flotte naturen og gode muligheten for å oppleve fjell og fjord rundt gjorde at vi ble en ekstra natt. Hengekøyer, aktiviteter og spisebord rundt ute i hagen satte en ekstra spiss på oppholdet. Anbefaler alle på det sterkeste å besøke dette hyggelige stedet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, morteno70
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Koselig familiedrevet hostel i Solvorn. Her er det en frodig hage med både hengekøyer, slakkline, kosete sauer og frukttrær. Koselige og rene rom. Du kan leie sykler for en billig penge, og de ansatte har mange gode turforslag å komme med. Har ikke sovet så godt på lenge som det jeg gjorde på Eplet. Pluss at du både sovner og våkner opp til verdens flotteste utsikt: frukttrær og fjord. Anbefales!!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, hilberra
Anmeldt 18. mai 2016

Vi bodde i et stort hus med flere privatrom, og felles kjøkken / bad. Det var et loftsrom med flere senger der også. Var rent og pent, og hadde alt vi trengte av kjøkkenutstyr tilgjengelig. De tilbyr ikke ferdiglaget mat, men både nærbutikk og mini-butikk i hovedhuset har alt du trenger. Spiste middag på Wallaker hotell (et av de Historiske) som var en super opplevelse. Det som er virkelig tiltrekkende med Eplet er beliggenheten; rett ved fjorden med tilgjengelighet for sykling, UNESCO Urnes stavkirke, havkajakk, brevandring mm,, men også er du kun én time unna Hurrungane - ett av Norges beste fjellkjeder for spektakulære toppturer om vinter/vår, og gåturer på sommer/høst, slik som til Fanaråken. Ps. Anbefaler å prøve deres selvlagde juicer.

Romtips: Vi hadde fjord-utsikt fra privatrommene våre.
Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Sophie G
Anmeldt 13. mai 2016

Vi hadde et helt fantastisk opphold i vakre Solvorn og bodde på de koselige Eplet Bed&Apple. Bare navnet i seg selv var utrolig stilig :)

Servicen på Eplet var noe utenom det vanlige og vi ble tatt veldig godt vare på av de ansatte. Flotte rom med utsikt som bygden/fjorden og en nydelig eple hage som var boplassen til noen søte små lamm. Vi skulle videre til Turtagrø for å gå topptur på Sognefjell men la inn noen ekstra dager for å få med oss litt natur og kultur i fjorden. Kjøreturen fra Solvorn til Turtagrø var faktisk bare litt over en time så man kan lett overnatte i Solvorn hvis man skal gå Randonee toppturer på Sognefjell.

En dag tok vi fergen over til Urnes for å se på den fantastisk gamle stavkirken. En av oss tok også en flott sykkeltur rundt Lusterfjorden. En av kveldene spiste vi en utsøkt fireretters på Walaker Hotell i vakre historiske omgivelser.

Dette er virkelig et sted man bør besøke vår, sommer høst, og sikkert også vinter :)

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner