Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
3–8 av 37 anmeldelser
Anmeldt 13. august 2020

Dette var ein aldeles nydeleg plass kjempefine rom, god frokost og nydeleg atmosfÊre i heile huset/hagen. Vertskapet heilt topp Kan anbefalast pÄ det varmaste og me vil svÊrt gjerna koma tilbake her til Villa Solvorn

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Sihette
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig vertskap som tok i mot oss ved ankomst. Fine rom i en flott villa. Knallgod norsk frokost servert personlig
God wifi-dekning bÄde i inne og uteomrÄdene Flott stue med storskjerm med enkel oppkobling for en film pÄ kvelden. Muligheter fÄr leie av motorbÄt var helt supert! Vi kommer gjerne igjen

1  Takk, amcanfriend
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Vi overnattet pÄ Villa Solvorn pÄ gjennomreise. Villa Solvorn er en stor bolig med flere enkeltrom som deler bad, driverne bor selv i kjelleren og sÞrger for at gjestene har det bra. Deling av bad fungerte utmerket, og man fÞler man er hjemme hos noen mer enn pÄ en betalt overnatting Et unikt familiekonsept for overnatting og et herlig alternativ til standard hoteller. Stedet Solvorn er fantastisk om sommeren og vi skulle gjerne vÊrt der lengre.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, sveinunga2013
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Meget godt alternativ for familier som Þnsker en rolig overnatting i vakre omgivelser. Villabygningen har en gjennomfÞrt pen stil, rent og ryddig, meget gode senger og et hyggelig vertskap som byr pÄ en fÞrsteklasses frokost Dette var en nydelig oppladning pÄ veg til telting i Jotunheimen

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, ketilo259
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Flott overnattings- og frokost fasilitet, 17 km fra Sogndal. Ligger like fĂžr man kommer til Norges eldste hotell, Walaker. Litt for myke senger, men ellers fine koselige rom. Fellesbad i begge etasjer. God frokost og hyggelig vertskap. Flott sandstrand nedenfor. Utleie av hav-kajakker og sykler.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tam662019