Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Flott opphold på Walaker! En hotellopplevelse utenom det vanlig ved å sove på et historisk rom. Anbefales på det sterkeste! God mat og god drikke, blide og trivelige Heidi tok godt vare på oss vi kommer tilbake!
Takk for oss.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Reiselyst18
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Et bortgjemt sted med mye sjarm. Her var det hjemmehyggeligt. Vi fikk en 4 retters middag som smakte heelt innafor. Godt drikke for som var mer glad i øl enn vin. Hit må nok komme igjen for et litt lengre opphold

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, olejacobt2015
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Et gjennomført flott hotell med hyggelig betjening og god mat! En herlig frokostbuffé En hotellopplevelse utenom det vanlige. Anbefaler historisk rom. Solvorn er en koselig og trivelig plass i Sogn!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, mariannes516
Anmeldt 14. august 2018

Vi hadde nok en gang en strålende samling med ledergruppa på Walaker. Fantastisk atmosfære, meget hyggelig vertskap og en flott ramme. Den historiske delen av hotellet er helt spesiell. Hotellet har også eget stort galleri med utstilt kunst.

Romtips: be gjerne om rom i den historiske delen - gjerne med sjøutsikt
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 698terjed
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

I tillegg får man kunstopplevelser, fantastisk mat og veldig god service. Rom i de historiske delene er flotte og føles autentiske. Hagen er nydelig med sin blomsterprakt. Og med sine skulpturer. Kunstgalleriet er et eget kapittel. Som viser arbeider av anerkjente kunstnere. Et sted som koster litt ekstra, men er vel verdt opplevelsen!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, janhugoeriksen