Torgeir S
36.6 km fra Walaker Hotell
39.7 km fra Walaker Hotell
Se flere hoteller i Solvorn
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Her er alt gjennomført. Vakker hage, nydelige stuer der det gamle interiøret er beholdt, veldig jyggelig og humoristisk personale. Vi merket oss at her må det være et godt arbeidsmiljø. Vi fikk et romslig rom med utgang til hage. Kveldens fireretters middag var utsøkt. Anbefaler virkelig en tur hit. Unn deg også en rusletur i det lille tettstedet og langs kyststiem

Takk, Liven123
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i Solvorn. Hotellet, servicen, maten og omgivelsene er helt fantastiske og virkelig en opplevelse! Hotellet la godt tilrette for smittevern pga Covid-19. Frokostbestilling ved bordene, er etter min mening, mye bedre en buffet. Middagen var smakfull og godt satt sammen. Hagen er en opplevelse i seg selv! Dette frister til gjentagelse!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, NorthStar799065
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var to stk som tom inn på Walaker hotell i forbindelse med en bursdag. Fantastisk mat og service, i nydelige omgivelser! Vi bodde på rom 20, en av hotellets beste historiske rom, og var meget fornøyd. Nydelig innredning både på soverom og baderom, med flott badekar!

Sommelier med humor som spredde glede under middagen.

Grunnet covid-19 var det dessverre ingen frokostbuffet. Som et alternativ fikk vi bestille det vi ønsket fra en frokostmeny. Tross forståelse for situasjonen, var vi veldig skuffet over dette. Det tok 45 minutter fra vi satt oss til vi fikk mat. Vi fikk også veldig lite av hver ting vi bestilte.

Romtips: Rom 20 (utsikt til fjorden og med badekar)
Takk, Freedom07508858562
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotell, fantastisk god service, fantastisk natur! «Historisk hotell» er en god beskrivelse. Dette hotellet er absolutt verd et besøk. Kun én meny, men den var til gjengjeld velsmakende. Vinmenyen kan anbefales.

2  Takk, 406mortenl
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

For en middagsmeny, for en service og du verden for et flott hotell! Restaurantsjefen Diego var svært imøtekommende og hyggelig, og fant plass til en barnefamilie på 5 selv om det var travelt på hotellet. Det vakre hotellet, som er Norges eldste, er populært og hadde mange besøkende.
Den 4 retters gourmetmenyen var knallgod. Servert av flinke og blide servitører. En stor ekstra stjerne for gratis omvisning og formidling av lokal historie etter måltidet 😀

Takk, amcanfriend