Booking.comUSD 419
Orbitz.comUSD 420
CheapTicketsUSD 420
1924 av 496 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat med 4-retters meny og nydelege vinar. Super service og god fagkunnskap frå alle ledd. Kålrotsuppe var ein ny og særdeles velsmakande opplevelse. Ein meny som kostar litt meir, men verdt det minst ein gong i året.

Takk, torgeirs565
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Her er alt gjennomført. Vakker hage, nydelige stuer der det gamle interiøret er beholdt, veldig jyggelig og humoristisk personale. Vi merket oss at her må det være et godt arbeidsmiljø. Vi fikk et romslig rom med utgang til hage. Kveldens fireretters middag var utsøkt. Anbefaler virkelig en tur hit. Unn deg også en rusletur i det lille tettstedet og langs kyststiem

Takk, Liven123
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i Solvorn. Hotellet, servicen, maten og omgivelsene er helt fantastiske og virkelig en opplevelse! Hotellet la godt tilrette for smittevern pga Covid-19. Frokostbestilling ved bordene, er etter min mening, mye bedre en buffet. Middagen var smakfull og godt satt sammen. Hagen er en opplevelse i seg selv! Dette frister til gjentagelse!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, NorthStar799065
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var to stk som tom inn på Walaker hotell i forbindelse med en bursdag. Fantastisk mat og service, i nydelige omgivelser! Vi bodde på rom 20, en av hotellets beste historiske rom, og var meget fornøyd. Nydelig innredning både på soverom og baderom, med flott badekar!

Sommelier med humor som spredde glede under middagen.

Grunnet covid-19 var det dessverre ingen frokostbuffet. Som et alternativ fikk vi bestille det vi ønsket fra en frokostmeny. Tross forståelse for situasjonen, var vi veldig skuffet over dette. Det tok 45 minutter fra vi satt oss til vi fikk mat. Vi fikk også veldig lite av hver ting vi bestilte.

Romtips: Rom 20 (utsikt til fjorden og med badekar)
Takk, Freedom07508858562
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotell, fantastisk god service, fantastisk natur! «Historisk hotell» er en god beskrivelse. Dette hotellet er absolutt verd et besøk. Kun én meny, men den var til gjengjeld velsmakende. Vinmenyen kan anbefales.

2  Takk, 406mortenl