Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Et par dager på Walaker i Solvorn er et godt valg å lade batterier før høst og vinter setter inn. Værelsene holder fortsatt god kvalitet tross alderen på de ulike deler av hotellet. Servicefaktoren er på topp og maten som ble servert var av høy klasse. Vi gleder oss til neste besøk på Walaker.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, larsj898
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Flott anlegg med vakre hus og nydelig hage, stilig interiør og vakker kunst, deilig mat og drikke,- og god service! Kjekt med historiefortelling og omvisning i galleriet etter middag. Vi kommer definitivt til dra tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Bosi2013
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Walaker hotell er en opplevelse. Vi besøkte hotellet i strålende solskinn. Vi bodde i hovedhuset i et av de historiske rommene. Det var felles middag for alle gjestene. Servicen var strålende. Det var også maten. Stedet er meget dyrt, men det er en stor opplevelse. Ta turen med ferga over til Urnes og spaser opp til Norges eldste stavkirke.

2  Takk, sveinb708
Anmeldt 13. august 2020

En vakker, duftende hage tar imot deg på dette litt bortgjemte hotellet, Walaker. Gammelt og ærverdig, drevet av samme familie i mange generasjoner. Ligger rett ved stranden i Solvorn. Her kan du ta et morgenbad før en lang avslappet frokost i hagen eller i den hyggelige spisestue. Middagen var et lite eventyr med utsøkt vin. Dra dit nyt det. Du vil helst ikke dra hjem igjen.

1  Takk, Vigdis S
Anmeldt 8. august 2020

Hele opplevelsen var fantastisk god. Vi ble tatt i mot og fulgt opp av superprofesjonelle og serviceinnstilte ansatte, og servert herlig mat og vin. Nydelige rom og fantastisk beliggenhet i vakre Solvorn. Norges beste hotell!

Takk, H6730CJmaried