Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 2. oktober 2020

Walaker Hotell en drøm har gått i oppfyllelse. Norges eldste hotell fra 1640. Samme familie som driver, nå 9. generasjon. Dette er et hotell i "kjeden" De Historiske - Hotel og Spisesteder. Lenge har jeg hatt lyst til å oppleve dette hotellet og Solvorn. Margunn og jeg er på vei til Ålesund. Så stoppet vi på Walaker hotell. Super mat og etterpå full omvisning med historie om Walaker hotel og Solvoren som sted. Her er det ei bygd med 1000 års historie. Solvorn fikk samme skjebne som Brevik. En gang et knutepunkt. Gamlekirken som ble revet, ble fjøs på Walaker hotel i gamle dager. Dagens" fjøs" er nå galleri osv. Men se bilder, her dukker gamlekirken opp med plutselige rosemalte planker. Dette steder må jeg anbefale på det varmeste. Få med dere en super formidlet omvisning av 9. generasjon Walaker ♥️

Takk, SteinHaugland
Anmeldt 23. september 2020

Et fantastisk hyggelig hotell med god service og hvor vi fikk en nydelig middag med en vinpakke som passet ypperlig til maten. Beliggenheten er helt herlig med fint turområde. Et fint hotell hvor en kan slappe av og lade batteriene Kommer gjerne tilbake.

Takk, Companion261459
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Et par dager på Walaker i Solvorn er et godt valg å lade batterier før høst og vinter setter inn. Værelsene holder fortsatt god kvalitet tross alderen på de ulike deler av hotellet. Servicefaktoren er på topp og maten som ble servert var av høy klasse. Vi gleder oss til neste besøk på Walaker.

1  Takk, larsj898
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Flott anlegg med vakre hus og nydelig hage, stilig interiør og vakker kunst, deilig mat og drikke,- og god service! Kjekt med historiefortelling og omvisning i galleriet etter middag. Vi kommer definitivt til dra tilbake!

Takk, Bosi2013
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Walaker hotell er en opplevelse. Vi besøkte hotellet i strålende solskinn. Vi bodde i hovedhuset i et av de historiske rommene. Det var felles middag for alle gjestene. Servicen var strålende. Det var også maten. Stedet er meget dyrt, men det er en stor opplevelse. Ta turen med ferga over til Urnes og spaser opp til Norges eldste stavkirke.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, sveinb708