Booking.comUSD 408
eDreamsUSD 408
Orbitz.comUSD 403
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger helt ned til Sognefjorden og er omkranset av fjell på tre sider. Så her er det lunt! Rommet vårt var stort og rent. I tillegg fint møblert. Hvert rom hadde og hver sin flotte uteplass med en rettelig god liggestol.
Middagen var storflott med særdeles god mat. Med full vinpakke ble det herlig måltid. Skal en utsette på noe, må det være at det var stive priser på vinem.
Frokosten søndag var upåklagelig. Det samme var personalet

Takk, Tore M
Anmeldt 4. juli 2021

Jeg møtte opp full av forventninger til det herostratisk berømte hotellet, og fikk i løpet av oppholdet oppfylt alle mine forventninger - nesten; middagene tok altfor laaaang tid. Ellers var oppholdet en ren og skjær glede; en utrolig vennlig og hjelpsom betjening, en svært hyggelig befolkning, og ikke minst vakker natur som muliggjorde spennende turer. Urnes stavkirke er selvsagt en must!

Takk, Lars H
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Dette stedet er luksus, med kort vei til stavkirke og alt har gått knirkefritt med nydelig vin, mat og vertskap.
Utvalget av drikke har også vært utsøkt og landskapet er perfekt.
Tusen hjertelig takk for en fin helg

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Hundini0200
Anmeldt 2. oktober 2020

Walaker Hotell en drøm har gått i oppfyllelse. Norges eldste hotell fra 1640. Samme familie som driver, nå 9. generasjon. Dette er et hotell i "kjeden" De Historiske - Hotel og Spisesteder. Lenge har jeg hatt lyst til å oppleve dette hotellet og Solvorn. Margunn og jeg er på vei til Ålesund. Så stoppet vi på Walaker hotell. Super mat og etterpå full omvisning med historie om Walaker hotel og Solvoren som sted. Her er det ei bygd med 1000 års historie. Solvorn fikk samme skjebne som Brevik. En gang et knutepunkt. Gamlekirken som ble revet, ble fjøs på Walaker hotel i gamle dager. Dagens" fjøs" er nå galleri osv. Men se bilder, her dukker gamlekirken opp med plutselige rosemalte planker. Dette steder må jeg anbefale på det varmeste. Få med dere en super formidlet omvisning av 9. generasjon Walaker ♥️

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, SteinHaugland
Anmeldt 23. september 2020

Et fantastisk hyggelig hotell med god service og hvor vi fikk en nydelig middag med en vinpakke som passet ypperlig til maten. Beliggenheten er helt herlig med fint turområde. Et fint hotell hvor en kan slappe av og lade batteriene Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Companion261459