Booking.comUSD 408
eDreamsUSD 408
Orbitz.comUSD 402
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

For en opplevelse! Dette er et vakkert hotell med sjel, særpreg - helt unikt. Nydelig middagsmeny og deilig frokost. Nasjonalromantisk å starte dagen i Hagen med en kopp kaffe og nyte den majestetiske utsikten. Svært hyggelig betjening og lekre rom.

Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet leverer max på alle punkter! Ypperlig beliggenhet og med nydelig hage. Ligger rett ved fjordkanten. I hagen er det flere steder å sette seg ned for å ta en forfriskning. Hotellet er velholdt og rent. Både middagen og frokosten var tipp topp! Vinmenyen til middagen passet godt.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Johtov
Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk familiehotell i nydelige omgivelser. Meget hyggelig mottagelse, flott rom med egen uteplass. Guidet tur med RIB, anbefales!

Middag av meget høy kvalitet, basert på lokale råvarer, presentert på en meget god måte av et engasjert og kompetent personale. Gode vinanbefalinger.

Nydelig frokost i hagen dag 2. Anbefales, vi kommer helt sikkert tilbake!

Berit og Trond

Takk, Trond65F
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger helt ned til Sognefjorden og er omkranset av fjell på tre sider. Så her er det lunt! Rommet vårt var stort og rent. I tillegg fint møblert. Hvert rom hadde og hver sin flotte uteplass med en rettelig god liggestol.
Middagen var storflott med særdeles god mat. Med full vinpakke ble det herlig måltid. Skal en utsette på noe, må det være at det var stive priser på vinem.
Frokosten søndag var upåklagelig. Det samme var personalet

Takk, Tore M
Anmeldt 4. juli 2021

Jeg møtte opp full av forventninger til det herostratisk berømte hotellet, og fikk i løpet av oppholdet oppfylt alle mine forventninger - nesten; middagene tok altfor laaaang tid. Ellers var oppholdet en ren og skjær glede; en utrolig vennlig og hjelpsom betjening, en svært hyggelig befolkning, og ikke minst vakker natur som muliggjorde spennende turer. Urnes stavkirke er selvsagt en must!

Takk, Lars H