Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Gratis avbestilling frem til 13.08.22
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
eDreamsUSD 416
Anmeldt 1. august 2021

Vi gledde oss stort til å besøka Solvorn og eta eit betre måltid på historiske Walaker. Vi budde ikkje på hotellet. Vi kom presis, men dessverre var førsteinntrykket ikkje noko å skriva heim om. For dei eldre som har opplevd Braathens Back (flyselskapet som innførte gardinen i Noreg), så fekk vi ei kjensle av at vi ikkje var velkommen. Trass i booking lang tid i forvegen vart vi kasta ut og måtte venta 15 minutt til fyrste klasse var sett seg. Hadde dei vore smart hadde dei bedt oss om å sitja enten ute eller inne i stova der dei kunne spurt oss om vi ville ha noko i glaset. Når gjestene hadde sett seg, så kunne vi ta plass. Litt småstresset servitør gjekk gjennom delar av menyen (gløymde hovudretten). Bestilte vinmeny og maten kom dessverre før drikken. Etter ein start som kjennest som Braathens Back, så flaug vi gjennom måltidet med vin utan større turbulens. Laksen var følgjet samde om var høgdepunktet. Litt turbulens på slutten der det vart litt stress kvar 9. generasjon skulle ta oss vel imot på hamna og vidare inn i galleriet. Ole Henrik gjorde ein strålande jobb med å fortelja oss litt om historia til Solvorn og omvisning i galleriet. Underkant av 2000kr pr. pers for 4 rettar og vin er i høgaste laget med ei kjensle av Braathens Back. Sakna kanskje òg litt lokale råvarer frå vakre Luster.

1  Takk, juststen
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

For en opplevelse! Dette er et vakkert hotell med sjel, særpreg - helt unikt. Nydelig middagsmeny og deilig frokost. Nasjonalromantisk å starte dagen i Hagen med en kopp kaffe og nyte den majestetiske utsikten. Svært hyggelig betjening og lekre rom.

Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet leverer max på alle punkter! Ypperlig beliggenhet og med nydelig hage. Ligger rett ved fjordkanten. I hagen er det flere steder å sette seg ned for å ta en forfriskning. Hotellet er velholdt og rent. Både middagen og frokosten var tipp topp! Vinmenyen til middagen passet godt.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Johtov
Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk familiehotell i nydelige omgivelser. Meget hyggelig mottagelse, flott rom med egen uteplass. Guidet tur med RIB, anbefales!

Middag av meget høy kvalitet, basert på lokale råvarer, presentert på en meget god måte av et engasjert og kompetent personale. Gode vinanbefalinger.

Nydelig frokost i hagen dag 2. Anbefales, vi kommer helt sikkert tilbake!

Berit og Trond

Takk, Trond65F
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger helt ned til Sognefjorden og er omkranset av fjell på tre sider. Så her er det lunt! Rommet vårt var stort og rent. I tillegg fint møblert. Hvert rom hadde og hver sin flotte uteplass med en rettelig god liggestol.
Middagen var storflott med særdeles god mat. Med full vinpakke ble det herlig måltid. Skal en utsette på noe, må det være at det var stive priser på vinem.
Frokosten søndag var upåklagelig. Det samme var personalet

Takk, Tore M