Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Priceline
eDreamsUSD 404
Anmeldt 18. august 2021

Vi har reist mye og vant til å bo på flotte hotell og spist på gode restauranter der de har høy fokus på service og god mat. Besøke til Walaker skulle bli et av sommerens høydepunkt, men som dessverre skuffet stort. Vi følte oss ikke velkomne, og vi ble ikke tatt på alvor da vi forsøkte å si i fra. Vi opplevde dem som arrogante og de oppførte seg som de visste bedre hva som var våre behov. Prisene på Walaker er stive, men det er vi villig til å betale, men da forventer man å bli skikkelig behandlet. Vi reiste fra stedet med en trist og dårlig følelse.

Takk, 57beatec
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Utrolig proffe og hyggelige ansatte som gjorde det hele til en god opplevelse. Spiste en 4-retter med en godt kombinert vinpakke til. Gulrotsuppe til forrett, en utrolig god torsk med blåskjellsaus til mellomrett, ytrefilet av lam til hovedrett og Valrhona sjokoladekake til dessert

Takk, petterfs
Anmeldt 10. august 2021

Vi kom til Solvorn i sol, parkerte og gikk og badet i fjorden. Hotellet ligger idyllisk til ved fergekaien med bare 100 meter til stranden. Rommene er store og velutstyrte. Alt du trenger finnes der og god beskrivelse av hva du kan gjøre i og rundt Solvorn. Etter middagen fikk vi en guidet tur av eieren Hr. Nitter. Det var veldig interessant å lytte til han både med hensyn til hotellets historie og hans interesse for kunst, noe som preger hotellet.
Middagen var utsøkt og tillaget av Pavol Tomas og Nikolai Ljøkjel - gir litt personlig preg når navnet til de som lager middagen står på menyen! Den var som vanlig utsøkt, både smaken og presentasjonen. Det er nå 3. gangen vi besøker Walaker - så nå er det vel blitt en tradisjon? Vi skal tilbake hit - men kanskje ikke før i 2023 vi har andre planer for 2022.
Alle som liker god mat, fin service og et hotell med sjel - før besøke Solvorn og Walaker

1  Takk, Victor R
Anmeldt 1. august 2021

Vi gledde oss stort til å besøka Solvorn og eta eit betre måltid på historiske Walaker. Vi budde ikkje på hotellet. Vi kom presis, men dessverre var førsteinntrykket ikkje noko å skriva heim om. For dei eldre som har opplevd Braathens Back (flyselskapet som innførte gardinen i Noreg), så fekk vi ei kjensle av at vi ikkje var velkommen. Trass i booking lang tid i forvegen vart vi kasta ut og måtte venta 15 minutt til fyrste klasse var sett seg. Hadde dei vore smart hadde dei bedt oss om å sitja enten ute eller inne i stova der dei kunne spurt oss om vi ville ha noko i glaset. Når gjestene hadde sett seg, så kunne vi ta plass. Litt småstresset servitør gjekk gjennom delar av menyen (gløymde hovudretten). Bestilte vinmeny og maten kom dessverre før drikken. Etter ein start som kjennest som Braathens Back, så flaug vi gjennom måltidet med vin utan større turbulens. Laksen var følgjet samde om var høgdepunktet. Litt turbulens på slutten der det vart litt stress kvar 9. generasjon skulle ta oss vel imot på hamna og vidare inn i galleriet. Ole Henrik gjorde ein strålande jobb med å fortelja oss litt om historia til Solvorn og omvisning i galleriet. Underkant av 2000kr pr. pers for 4 rettar og vin er i høgaste laget med ei kjensle av Braathens Back. Sakna kanskje òg litt lokale råvarer frå vakre Luster.

1  Takk, juststen
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

For en opplevelse! Dette er et vakkert hotell med sjel, særpreg - helt unikt. Nydelig middagsmeny og deilig frokost. Nasjonalromantisk å starte dagen i Hagen med en kopp kaffe og nyte den majestetiske utsikten. Svært hyggelig betjening og lekre rom.

Takk, reiselystvestlending